Naar content
Trending apps
  • Google Meet

  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

  • Nokia 8.3

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

  • Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

rokit

rokit

  • Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 mei 2017
  • 20:33

Hallo,

Als ik mijn S8+ via usb aansluit op mijn laptop sluit mijn laptop na enkele seconden af, het maakt niet uit welke kabel of usb poort ik gebruik. Als ik andere apparaten aansluit heb ik geen enkel probleem.

Ik heb een ASUS N75 2VX laptop met Windows 10.

b.v.d. voor de info.

Rokit

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #2
  • 25 mei 2017
  • 11:00

Heb je al eens geprobeerd je tablet te updaten kan zijn dat er problemen met de Samsung drivers zijn en updaten van Windows 10 kan dan wel eens helpen.

Of verwijder de Samsung drivers op je pc en probeer het opnieuw.


Of installeer Samsung smartswitch pc versie voor de juiste drivers.

rokit

rokit

  • Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #3
  • 25 mei 2017
  • 12:27

Hallo,

Heb de Samsung drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, PC en S8 zijn uptodate….. het probleem lijkt nu verholpen…bedankt voor de TIP ( maar dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb)

gr,
Rokit

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #4
  • 25 mei 2017
  • 12:31

Mooi dat het geholpen heeft en dat je feedback terug geeft dat helpt anderen met een soortgelijk probleem.

Succes verder met je Galaxy S8+.

rokit

rokit

  • Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #5
  • 27 mei 2017
  • 18:21

Is een paar dagen goed gegaan, vandaag hetzelfde probleem weer :-(

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #6
  • 28 mei 2017
  • 00:22

Das jammer.

Zet anders USB foutopsporing aan bij developer opties of met aangesloten telefoon sleep de notificatie balk naar beneden en verander van USB optie.

als je de mogelijkheid hebt probeer het op een andere pc, laptop of Mac als je daar ook deze problemen ondervindt dan kun je er wel haast wel vanuit gaan dat het probleem bij de Samsung ligt.

rokit

rokit

  • Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #7
  • 4 juni 2017
  • 09:25

Sorry voor mijn late antwoord maar was een weekje weg voor mijn werk……maar op andere laptops geen probleem en nu ook niet meer op mijn eigen laptop…ik gebruik nu trouwens de USB C-poort op mijn laptop hier ook geen problemen mee.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #8
  • 4 juni 2017
  • 15:15

Hmmm heeft het zich vanzelf opgelost.

Maar goed het werkt weer.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren