Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Diamond3d

Diamond3d

• Lid sinds 23 april 2017
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 01:10

Hoi

Sinds enkele dagen in het bezit van de s8 maar ik merk dat mijn led notificatie lampje niet werkt? Geen groen lampje bij Whatsapp…geen blauwe bij FB of email etc.
Alleen een rode als hij bijna leeg is of aan het opladen is.

Zowel in de app als op de telefoon staat led notifiactie aan (led indicator). Ook verleen ik alle apps toegang hiervoor. Edge lightning werkt trouwens ook niet ook al staat die op altijd.

Zowel met als zonder hoesje geen verschil.

Meer mensen hier last van? Bug?

psychoticpyton

psychoticpyton

• Lid sinds 12 februari 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 14:00

Ik gebruik lightflow legacy ervoor werkt perfect!

Diamond3d

Diamond3d

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 16:44

Ja alleen ik vraag mij af waarom de standaard leds van de s8 niet werken. Nu moet ik een app downloaden omdat het product niet volledig werkt.

psychoticpyton

psychoticpyton

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 16:46

De standaard leds hebben volgens mij nooit veel mogelijkheden gehad eer gezegt gebruik ik het ook nooit altijd gelijk light flow gebruikt.

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 21:49

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben erachter dat wanneer ik alle meldingen aan laat, dus ook geluid en trillen, het wel werkt. 

Ik vermoed dat het nog iets softwarematig is.. Ik heb ook problemen met pushnotificaties namelijk van facebook. Op het appicoontje zie ik namelijk de bekende rode 1,2,3 etc van dat er meldingen zijn. Maar er komt niks in mijn statusbalk, of op het scherm wanneer hij vergrendeld is. Niet bij tags, reacties ed. 

Heb me al suf lopen zoeken, ook op S7, omdat er op de s8 nog niet veel te vinden valt. Maar ik denk dat sommige apps of software van s8 zelf nog niet geheel bug vrij is..

Bewerkt (23 april 2017 21:49)
MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 21:50

In alle apps staat meldingen aan, evenals in de instellingen van de telefoon.. Dus daar ligt het niet aan..

Bewerkt (23 april 2017 21:51)
Diamond3d

Diamond3d

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 21:52

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Hopelijk is het een software dingetje.

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 21:58

Edge lighting werkt overigens bij mij ook niet inderdaad. Ik vermoed dus echt een bug.. Kan zijn dat de apps nog bijgewerkt moeten worden ook aan de S8.. Ik wacht updates even af..

Ga ook even in Google Play kijken of er al mensen reacties hebben achter gelaten bij whats App en facebook..

Werkt fb bij jou wel naar behoren?

Bewerkt (23 april 2017 21:58)
psychoticpyton

psychoticpyton

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 22:02

Ik heb geen van de problemen die jullie hier bespreken maar kan het probleem misschien veroorzaakt worden omdat jullie misschien via de smart switch app data op de s8 hebben overgezet?

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 22:07

Nee dat is het bij mij niet. Ik he alles gewoon opnieuw geinstalleerd en verder niks overgezet vanuit mijn vorige telefoon. 

Ik ben er wel achter dat er echt 3 verschillende manieren zijn om meldingen in te schakelen. Via de desbetreffende app zelf, via instellingen->meldingen en via de schermvergrendelingmelding instellingen. Bij mij staat alles aan..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren