Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 22 april 2017
  • 09:50

Bij de S8 valt het me op dat ik apps en programma's niet volledig kan afsluiten. Bij de S6 die ik hiervoor had, werd een app bij het drukken op de homebutton, volledig afgesloten. Bij het opnieuw aanklikken van de app start de app dan weer opnieuw op. 

Maar bij de S8 lijkt het erop dat ik een app niet in een keer kan afsluiten. Want als ik op de homebutton druk, kom ik weliswaar op het homescreen, maar als ik vervolgens op de betreffende app druk opent hij zich altijd op de laatste 'pagina' waar ik gebleven was. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil apps en programma's dusdanig afsluiten dat ze iedere keer volledig afgesloten worden!

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Bewerkt (22 april 2017 09:55)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6040
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 22 april 2017
  • 14:25

via de knop naast de homeknop (niet de terug-knop maar die ander) kun je switchen tussen open apps (in het scherm zoals hieronder, niet met een s8, maar idee is hetzelfde). In plaats van de klikken op een app om hem te openen, kun je hem opzij "swipen" om volledig af te sluiten.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren