Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ddouble

ddouble

• Lid sinds 18 september 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 september 2017
  • 16:05

Hallo, dit allemaal begon op mijn vakantie in Turkije. Mijn telefoon viel vanzelf uit en ging weer aan en toen zag je geen toetsenbord meer wat ik raar vond. Mijn telefoon werd warm dus ik dacht dat het waarschijnlijk door het weer komt, dat hij overhit raakte. Maar nu terug in Nederland heb ik het probleem nog steeds. Net ook nog. Ik heb het gevoel dat dit alleen op vliegtuigstand gebeurd maar weet het niet zeker. Mijn telefoon valt uit terwijl hij niet heet is. Je ziet een laadscherm van een slotje (Zie foto, niet mijn mobiel). Terwijl hij aan het laden is word mijn telefoon al heel snel heet, vooral de rechterkant van mijn mobiel, wanneer hij terug is doe ik mijn vliegtuigmodus uit maar het maakt geen verbinding met providers. De toetsenbord scherm kan ik ook niet zien. En dan uit het niets valt hij weer uit en het zelfde herhaald weer. Wanneer ik hem zelf uitzet en even laat liggen en dan weer aanzet is het probleem soms ineens weer weg. Waardoor kan dit komen?

Alvast bedankt.

Bijlage:

Steve S8

Steve S8

• Lid sinds 13 september 2017
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 22 september 2017
  • 02:22

Ik heb iets dergelijks gehad met m'n Note 4. Het werd steeds frequenter, tot hij helemaal niet meer wilde opstarten. Ik heb onder garantie een ander toestel gekregen, dus blijkbaar was het niet meer te repareren. Advies: maak direct een backup en bied hem aan ter reparatie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren