Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Modena

Modena

• Lid sinds 03 maart 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2017
  • 09:42

Sinds een week maakt mijn Samsung Galaxy S7 een vreemd geluid bij bepaalde handelingen. Hij reageert sowieso op whatsapp meldingen en het maken van een foto. Omdat ik voor mijn werk vaak mijn geluid uit heb staan, heb ik het nog niet bij meer handelingen gehoord.

Zodra ik een whatsapp binnenkrijg, precies tegelijkertijd met het geluidje van de whatsapp melding krijg ik een ´ploing´te horen, exact hetzelfde geluid als dat je de 'volume up' of 'volume down' indrukt.

Dit geluid hoor je ook zodra je een foto maakt.

Ik heb op al wat oudere draadjes gekeken, hier las ik dingen over NFC en OV chipkaarten.. ik heb een PU cover dus geen pasjes in de buurt van mijn telefoon. NFC heb ik voor de zekerheid ook uitgezet. Maar het lijkt alsof de telefoon wat in de war is. 

Iemand een idee?

Bewerkt (3 maart 2017 11:13)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 3 maart 2017
  • 16:15

heb je niet toevallig notificatie reminder aanstaan bij instellingen/toegankelijkheid.

https://www.youtube.com/watch?v=bvdCane0f8A

Lmbaas

Lmbaas

• Lid sinds 20 juni 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2017
  • 23:37

Ik heb dit probleem ook al een tijdje.. als ik door filmpjes op Facebook scrol hoor je het bij elk filmpje. Bij me camera ook al en als ik me oplader erin doe. 

Ik heb alles geprobeerd. Alle meldingen uit, niet storen aan, nfc uit.. niks helpt alleen als ik me telefoon op trillen of stil zet hoor ik het niet. 

Het geluid is precies het zelfde geluid als je het geluid harder of zachter zet.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren