Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

gijsnolet06

gijsnolet06

• Lid sinds 11 september 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 september 2016
  • 14:44

Ik heb een probleem met mijn nieuwe Samsung galaxy s7, Ik had een custom rom geinstalleerd en vervolgens (per ongeluk) OEM unlocking uit gezet en later toen ik mijn telefoon opnieuw opstartte kreeg ik de melding custom binary blocked by FRP Lock. Heeft iemand misschien een oplossing?

*Handtekening*

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6436
  • Reputatie 250
  • 12 september 2016
  • 07:15

Heb je al eens geprobeerd om de Stock rom te flashen via Odin of via noodherstel met het pc programma Samsung Smart switch.
zie ook beide YouTube linken, eerste link via Odin, tweede via Smart switch.

https://www.youtube.com/shared?ci=4BxEktLutWs

https://www.youtube.com/shared?ci=V7VKIk5f2Gk

Bewerkt (12 september 2016 07:28) | link toegevoegd
gijsnolet06

gijsnolet06

• Lid sinds 11 september 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 september 2016
  • 16:07

Bedankt voor de tip! Hij doet het nu weer!!! 

*Handtekening*

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6436
  • Reputatie 250
  • 12 september 2016
  • 16:27

Mooi dat hij  weer werkt, voor de volgende custom rom of rooten wel oem unlock aanzetten ;-)

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2016
  • 21:41

Hallo,Ik heb een probleem met mijn S7 bij melding,  “Custom Binary Blocked by FRP”Deze melding krijg ik 3 seconden en gaat dan weer terug op zwart scherm. Meer doet hij niet, . . .Wat ik geprobeerd heb?  , . . . .De drie knop smetode op allerlei manieren tot wel 5 minuten vastgehouden. Geflipperd met de knopen en verzin het maar, . . .snik, . .Fabrieksinstellingen terugzetten met KIES, . . dat lukte niet op mijn computer (Windows7) en heb dit toen geprobeerd met XP en Windows 10.Dit heb ik ook geprobeerd met de Engelse versie van KIES op alle Windows versies. Daarna in D’load mode geprobeerd met ODIN dit, . .”ook” op alle computers met andere versies van Windows..Ik krijg de S7 wel in de D’load mode maar, . . bij start van ODIN heb ik dit tot 5 uren lang aangesloten gelaten zonder dat er ook maar iets gebeurde.Ik ben leeg en ten einde rade, . . Wie heeft er nog een optie over??TNXJantje_5

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6436
  • Reputatie 250
  • 1 oktober 2016
  • 21:58

je moet het programma samsung smartswitch pc hebben en niet kies, en je moet noodherstel kiezen.

odin kan ook maar is ingewikkelder, bekijk hiervoor het tweede filmpje, je moet 4 bestanden flashen en zorg dat je toestel gezien wordt door odin, er moet added!! komen te staan en commoet blauw worden, en uiteraard de juiste bestanden voor jou type telefoon gebruiken.

van de week iemand geholpen met hetzelfde probleem en opgelost via smartswitch pc/mac versie, de eerste onderstaande youtube video.

klik hier om smartswich pc/mac versie te downloaden, de juiste drivers worden ook meteen geïnstalleerd zodat jou toestel correct gezien wordt door je pc.

Bewerkt (1 oktober 2016 22:19) | youtube video toegevoegd
Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2016
  • 22:32

Hoi Gizmobinky,
Ik ben goed bekend met Odin. en wilde de bestanden dan ook flashen maar meer dan dat ik heb aangegeven doet ie niet.Noodherstel heb ik ook geprobeerd in KIES.

Ik ga NU, . .dit proberen in smartswhitch

I´l keep you inform

TNX

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6436
  • Reputatie 250
  • 1 oktober 2016
  • 22:42

als dat niet lukt heb je misschien hier ook nog wat aan.

of een andere versie odin gebruiken, zo had ik laatst ook problemen met het flashen van de stock firmware op een galaxy s7 edge een andere versie was toen de oplossing.

Bewerkt (1 oktober 2016 22:49) | extra info toegevoegd
Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2016
  • 23:37

Ik nu bezig met een installatie in Windows 10. op mijn laptop met 2 gig intern eruitgehaald.
Heb wel een een probleem gehad dat de installatie niet lukte met 4 gb intern en met 2 wel.

Als dit dit lukt probeer ik het nog in Linux.
Een andere versie van Odin heb ik al geprobeerd, . . zoals de 03.4.308  V 3009. ?  Jouw voorstel?Concreet maakt het me nu even niet uit wat erop zit, . . .al is het Arabisch. Als ik hem maar gestart krijg.  
dan komt de rest wel    . 
Ik vind wel dat het steeds moeilijker word om  "snel" een rom binnen te halen. eerder kon je deze ook binnen halen met een torrent cliënt.

Een ps'je voor hen die meelezen, . . .Samsung wil tegenwoordig iets meer respect.
m.a.w.
Als je gegevens invult die men vraagt zoals modelnummer en s/n/ nummer moet dit (bij mij) "altijd"in hoofdletters.
anders geeft hij een foutmelding.————————————-

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6436
  • Reputatie 250
  • 2 oktober 2016
  • 00:01

Het zal me dan wel verbazen als de installatie via smartswitch niet lukt, normaal gesproken is dit geen probleem.

Voor de Stock Galaxy s7 rom kijk even Hier, daar kun je ze binnen notime downloaden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren