Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

  • Moto G8 Plus

  • Samsung Galaxy A51

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

dirk19955

dirk19955

  • Lid sinds 13 juni 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 13 juni 2016
  • 23:30

Dag allen,

Ik heb sinds kort een samsung galaxy s7 aangeschaft. Al vanaf het begin heeft deze problemen met de wifi binnen mijn woning. De wifi heeft de status als verbonden, maar hij heeft geen internet etc. Dit heeft dit toestel alleen bij de wifi bij mij thuis, andere toestellen binnenshuis als laptop etc. hebben uitstekende wifi verbinding. Verder verbind de s7 wel gewoon met andere wifinetwerken. Router is gereset, s7 is terug gezet naar fabrieksinstellingen en heb de instellingen nagechecked maar kon niks vinden. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Mijn dank is groot,

Dirk

Juliann

Juliann

  • Lid sinds 15 juni 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #2
  • 15 juni 2016
  • 23:57

Ik heb precies het zelfde probleem! Heel vreemd.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • #3
  • 16 juni 2016
  • 08:19

Zet slimme netwerk wissel eens uit.
Zet bleutooth eens uit en reboot je toestel. 
Vergeet het wifi adres eens en maak opnieuw verbinding. 
Zet internet eens uit bij mobiele netwerken of wissel een van 4g naar 3g enz…
Zet roaming uit.

Zet je router eens op 5 ghz of kijk Hier voor meer tips over de instellingen van de router.


En als laatste kun je de firmware er opnieuw op zetten met Samsung smart switch (noodherstel firmware) maak wel een back-up van al je bestanden mocht je de firmware opnieuw gaan flashen.

Bewerkt (16 juni 2016 08:31) | link toegevoegt
dirk19955

dirk19955

  • Lid sinds 13 juni 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 20 juni 2016
  • 15:53

Dank voor je reactie, helaas heeft het niet geholpen. Ik heb een nieuwe router gekocht en alles doet het weer prima!

peeters.mommerency

peeters.mommerency

  • Lid sinds 09 juli 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #5
  • 29 september 2018
  • 09:24

Sinds gisteren 28/9 kan ik niet meer op internet met mijn samsung galaxy s7. Al edn paar dagen vroeg men om een update te doen van Android. Ik heb dan op update geklikt en pas later ondekte ik dat ik niet meer oo intefnet ka . Ik stel nu vast dat bij instellingen mijn status van telefoon mijn telefoonnummer onbekent is. Ik kan dat ook niet mijn telefoonnummer ingeven want dat vak blijft onbewerkbaar. Ik kan ook geen sms  berichten meer versturen, deze zijn altijd mislukt!  Als ik in instellingen bij Wifi aan mijn internetprovideradres mijn wachtwoord ingeef meld dit er is mogelijk geen internet of verbinding maar mijn tabblad werkt wel met dezellfde  internetprovider. Er is sinds die update iets in mijn toestel veranderd maar wat?
Met vriendelijke groet Christine

Timelord

Timelord

  • Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2338
  • Reputatie 20
  • #6
  • 29 september 2018
  • 18:25

Ruilen tegen mijn Oukitel ? Ziet er redelijk hetzelfde uit en kan WEL op internet.

Bewerkt (29 september 2018 18:26)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

iripierie

iripierie

  • Lid sinds 02 november 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #7
  • 2 november 2019
  • 16:22

Ik heb nu echt exact het zelfde probleem als jij had. Overal wifi behalve thuis (alle andere apparaten hebben wel gewoon wifi) 

Nu ben ik van de week overgestapt van KPN naar Ziggo, en heb dus ook een nieuwe router maar ik heb gewoon weer het zelfde probleem! 

Vol wifi maar geen internet!

Al die stappen die ik in dit topic zie heb ik doorlopen maar niks werkt

HELP!!!!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • #8
  • 2 november 2019
  • 16:32

Ik heb nu echt exact het zelfde probleem als jij had. Overal wifi behalve thuis (alle andere apparaten hebben wel gewoon wifi) 

Nu ben ik van de week overgestapt van KPN naar Ziggo, en heb dus ook een nieuwe router maar ik heb gewoon weer het zelfde probleem! 

Vol wifi maar geen internet!

Al die stappen die ik in dit topic zie heb ik doorlopen maar niks werkt

HELP!!!!
Ik heb nu echt exact het zelfde probleem als jij had. Overal wifi behalve thuis (alle andere apparaten hebben wel gewoon wifi) 

Nu ben ik van de week overgestapt van KPN naar Ziggo, en heb dus ook een nieuwe router maar ik heb gewoon weer het zelfde probleem! 

Vol wifi maar geen internet!

Al die stappen die ik in dit topic zie heb ik doorlopen maar niks werkt

HELP!!!!
Weet je zeker dat je met het juiste wifi verbonden bent en niet toevallig met een open wifi verbinding in de buurt?

iripierie

iripierie

  • Lid sinds 02 november 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #9
  • 2 november 2019
  • 16:51

Uiteraard, ik heb hem zelf zo genoemd!

Maar ik heb net op de router de firewall aan en uitgezet en nu lijkt het weer te werken!🤞

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren