Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2016
  • 15:24

Oja,
Wat ik ook nog graag ou willen is de Layers optie eruit hal;en. het kunnen door scrollen zoals bij andere Android uitvoeringen. Nu moet ik vn links terug als ik aan het einde ben. Dat hoefde in ander Andoirds niet.
Weet iemand ook nog een goede opname recorder?
(indie had die dingen allemaal ingebakken, Toch wel erg jammer Grrr) 

Ik heb er een paar geprobeerd maar werken niet automatisch. Die moet ik handmatig aanzetten.
Ook heb ik de App uit de Indie roms gebackupt maar die werken hellaas ook nioet bij dee nieuwe Marshmallow

Weet iemand ook hoe ik dit toestel S7 bij start kan beveiligen met een password?
Dus niet na de start maar direct bij het aanzetten. Of is dit niet mogelijk?

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2016
  • 10:00

Misschieninteressant voor iemand. ? System appremover (ROOT)Jumobile Werktin mijn visie iets beter dan Lost firewall (no root) 

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2392
  • Reputatie 20
  • 20 juni 2016
  • 11:04

Niet echt. Een app zonder internettoegang is nog te gebruiken. Een verwijderde app niet meer.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2016
  • 11:52

Daar heb je wel een punt.
Maar dit programma maakt direct een backup waar je weer (als het fout gaat) kunt terug zetten.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2392
  • Reputatie 20
  • 20 juni 2016
  • 11:59

Ik heb een spel die ik de toegang tot internet ontzeg. Hierdoor ben ik van die vervelende reclames af die na elk level komen.
Een spel wat niet geinstalleerd is speelt een beetje moeilijk. ;-)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2016
  • 12:12

Ha ha ha,
Je hoeft ook niet "alles" te verwijderen. Gniffel, gniffel.
Maar als, . .hou je wel meer tijd over. . . . 

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2016
  • 14:00

Probeer Nova launcher ook eens geen root nodig maar wel veel instellingen zoals het bloatware verhullen en oneindig scrollen

Jantje_5

Jantje_5

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 148
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2016
  • 16:49

Hallo Edtims,  Ik wilde net een verslag schrijven over devoortgang en de vorderingen daarin. Inmiddels heb ik het toestel zoals ik in eersteinstantie in gedachte had.( zie mijn eerdere schrijven) Maar zal ditzeker jouw voorstel willen uitproberen. Ik draai nu 4 dagen operationeel met de S7 enben er tot nu toe tevreden over.Belangrijk altijd een goede back-up dan kunje nadien rond Rommelen en terug zetten als het nodig is. Ik heb er van alles in en uit gesleuteld endraai nu gemiddeld 59 uur met normaal gebruik(een enkel spelletje, +/- 30 min telefoon en 30 min internet)
enbij intensief gebruik, . . . .(eenenkel spelletje, +/- 40 min telefoon en400 min internet met daarbij een2 uur
muziek kijken/luisteren met BS Palyer)

gebruik houd iknog 36 uur over van de accu.
Wel vindt ik het erg wennen. Zo blijven de flip-over staan tenzij men dit zelf verwijdert.(stopt)Het zou daardoor sneller moeten gaan metveel gebruikte programma’s maar ik merk daar niet van en zoek een weg om dezeer nog uit te versleutelen.

Een enkele keer heb ik een probleem dat deTouch-wichs stopt. Maar dat zijn enkele seconden.Verder doen programma’s andere dingen alsdat ik gewend was. bv. Zo sluit BS Player niet af als ik opstoppen druk in de rechter ondertoest van de S7. Dat was bij de S4 voorheen wel zo.

Geen probleem hoor ! Moet er alleen evenaan wennen. Net zoals het gewicht, . .best zwaar, . .Verder is de S7 ongelooflijk Super snel, .. en experimenteer ik er nog wat verder mee.Want, . . .als het VOUD (lol)       gaatis het met 6 min weer opgelost, . .Wel sta ik nog open voor suggesties om deflip-over eruit te krijgen, . . Voor zover. . .Tnx

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren