Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

caesar1963

caesar1963

• Lid sinds 18 augustus 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 10
  • 30 september 2016
  • 23:15

Even een tip voor degene wiens telefoon sinds een dag of drie heel snel leegloopt, binnen 4!! uur,
de zogenaamde batterydrain. Als U in het bezit bent van een Galaxy S6/7 (Edge) en
een GearVR bril dan is dit voor U van toepassing.
Oculus heeft een paar dagen geleden een software update uitgerold en tevens Oculus Rooms uitgerold.
Deze Rooms blijft echter in een installatieloop hangen, waardoor de telefoon steeds opnieuw de
App blijft downloaden en installeren, waardoor de batterij binnen een aantal uren geheel leeg is!
(Bij  mij zelfs van 100->10% binnen 3 uur). De telefoon wordt tevens bloedheet…
De oplossing is om de Oculus software op de telefoon te verwijderen. Eerst de Oculus App,
daarna Rooms. Dan de telefoon opnieuw opstarten en opnieuw verbinden met de GearVR.
Dan zal de inmiddels vernieuwde (30-09-2016) software geiinstalleerd worden.
De Room App vind ik niet meer terug op mijn telefoon nu, en het batterijverbruik is weer terug op het
oude niveau. Succes!!

NaTer

NaTer

• Lid sinds 01 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2016
  • 13:37

Idem hier; toestel werd heet en trok in een keer leeg. Fabrieksinstellingen reset gedaan en het probleem lijkt verholpen. Jammer genoeg lukte het alleen niet om hersteloptie te gebruiken voor alle apps en gegevens; geen idee waarom maar het kost uiteindelijk minder tijd om alles handmatig opnieuw in te stellen dan om dit te onderzoeken!

leftynr10

leftynr10

• Lid sinds 30 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2017
  • 16:23

Ik heb mn toestel nu een week maar heb er nu al spijt van. Elke dag wel een keer opnieuw opstarten en al 4x naar fabrieksinstellingen terug gezet. En het blijft gebeuren. Wat een ding zeg!!

Bewerkt (13 februari 2017 17:24)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren