Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

KoenR

KoenR

• Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2016
  • 18:20

het valt mij op dat overal alleen de 32GB variant te koop (preorder) aangeboden wordt.
nergens vind je de 64GB?!
weten jullie waar de 64GB ergens te bestellen is in combinatie met een abonnement?

gaat dit altijd zo?
eerst brengen ze het toestel met miste aantal GB op de markt brengen en pas later de andere varianten?
Hoe lang duurt dat gemiddeld meestal dat de grotere varianten verkocht gaan worden?

Apparaten: Samsung Galaxy S5, Asus Nexus 7, Galaxy Tab2

catt4u

catt4u

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2016
  • 22:30

het valt mij op dat overal alleen de 32GB variant te koop (preorder) aangeboden wordt. nergens vind je de 64GB?! weten jullie waar de 64GB ergens te bestellen is in combinatie met een abonnement? gaat dit altijd zo? eerst brengen ze het toestel met miste aantal GB op de markt brengen en pas later de andere varianten? Hoe lang duurt dat gemiddeld meestal dat de grotere varianten verkocht gaan worden?
Vorig jaar heb ik de S6 Edge 128GB gekocht en die werd ook pas een maand later uitgeleverd.
De 32GB en 64GB versie werden op 10 april geleverd en ik kreeg de 128GB pas 6 mei.
Maar toen was wel bekend dat die leverbaar zou worden in NL.

Ik had ook de S7 Edge gepreordered.
Een 128GB Samsung microsd Pro+ geheugen kaartje besteld omdat ik er van uit ging dat Samsung het adopted storage in  MM ondersteunde.
Via een forum gebruiker op Tweakers kwam ik er achter dat dit niet zo is en alleen maar 32GB intern geheugen zou hebben met daarnaast het geheugen van de microsd kaart. Daar heb ik niks aan.
Daarom heb ik de pre-order geannuleerd. Wel jammer van de VR-headset.

Nu heb ik nog niks gelezen dat de 64GB (en 128GB versie als die er is/komt) in NL leverbaar worden.
Ik wacht nu gewoon tot de eerste batches 32GB zijn uitgeleverd en of er dan meer nieuws komt over varianten met meer geheugen.

master64nl

master64nl

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 879
  • Reputatie 40
  • 2 maart 2016
  • 14:44

Geen 64GB versie naar Nederland.
Gewoon een super snel micro SD kaartje van 64GB er bij prikken.

Groetjes

catt4u

catt4u

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2016
  • 16:10

Geen 64GB versie naar Nederland. Gewoon een super snel micro SD kaartje van 64GB er bij prikken.
Je begrijpt niet wat het probleem is dus ik zal het je ff uitleggen.

In Android 6.0 MM (MarshMallow) zit de mogelijkheid om je INTERNE geheugen uit te breiden d.m.v. een microsd kaart.
Dan heb je de keuze hoeveel GB je bij het standaard geheugen van het apparaat (teleoon/tablet) wilt toevoegen.

ECHTER hebben Samsung en LG met hun nieuwe S7/Edge en G5 besloten om dit NIET TE ONDERSTEUNEN.

M.a.w. je kan bv. wel een Sandisk microsd kaart van 200GB met lichtsnelheid in je apparaat prikken, maar dat ZAL JE INTERNE GEHEUGEN NIET VERGROTEN.

En als je een beetje op de hoogte bent met de apps voor Android dan weet je dat heel veel apps, niet op een microsd kaart geïnstalleerd kunnen worden omdat dat juist conflicten met het interne apparaat geheugen geeft.

Bewerkt (2 maart 2016 16:12)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 2 maart 2016
  • 18:20

Maar is 32gb dan niet genoeg voor alleen apps? Heb zelf een Note4, 32gb, veel apps maar geen ruimtegebrek hoor….

catt4u

catt4u

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2016
  • 19:07

Maar is 32gb dan niet genoeg voor alleen apps? Heb zelf een Note4, 32gb, veel apps maar geen ruimtegebrek hoor….
Hangt van je persoonlijk gebruik af.
Als je spellen speelt kom je al vrij snel aan de grens te zitten omdat je die niet kan verplaatsen naar een microsd.
En als je kijkt hoeveel GB je Android besturings systeem + eventuele OEM-apps al gebruikt blijft er van 32GB niet meer dan zo'n 23GB over.

master64nl

master64nl

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 879
  • Reputatie 40
  • 2 maart 2016
  • 19:51

Het is gewoon wachten op een custom Rom en dan kan het wel met je snelle sd kaartje ☺

Groetjes

catt4u

catt4u

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2016
  • 21:01

Het is gewoon wachten op een custom Rom en dan kan het wel met je snelle sd kaartje ☺

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2310
  • Reputatie 70
  • 3 maart 2016
  • 15:39

Lees in dit artikel http://androidworld.nl/nieuws/samsung-galaxy-s7-oudere-quick-charge-20-technologie/ de alinea over gebruik van het intern geheugen. Niet helemaal hetzelfde als wat oorspronkelijk gedacht was maar ik denk voldoende om het geschetste probleem op te lossen.

catt4u

catt4u

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2016
  • 15:54

Lees in dit artikel http://androidworld.nl/nieuws/samsung-galaxy-s7-oudere-quick-charge-20-technologie/ de alinea over gebruik van het intern geheugen. Niet helemaal hetzelfde als wat oorspronkelijk gedacht was maar ik denk voldoende om het geschetste probleem op te lossen.
Probeer jij Asphalt 8 Airborne dan maar eens op de microsd kaart te installeren ;-) 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren