Naar content
Trending apps
  • Google Meet

  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

  • Nokia 8.3

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

  • Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

kimpie1981

kimpie1981

  • Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • #1
  • 28 september 2017
  • 20:31

Hallo, ik heb nog nooit zo'n problemen gehad na een telefoon naar fabrieksinstellingen te zetten. Ik heb om de 5 voet een melding en krijg het niet weg. Ik wordt er zot van.Ik heb al elke keer heropgestart zoals hij zegt maar dat blijft terug komen. Hij zegt ook niet wat de bedreiging is Ik heb ook gezien dat bij toestelinfo mijn apparaat status op aangepast staat en iemand zei me dat dit niet juist is… Ik heb al opnieuw een hard reset gedaan en niets terug gezet maar het probleem blijft. Wie kan me helpen please?

Samsung Galaxy S9+

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #2
  • 29 september 2017
  • 09:53

Probeer eens de software opnieuw erop te zetten met het Samsung pc programma smartswitch. 


kimpie1981

kimpie1981

  • Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • #3
  • 29 september 2017
  • 10:11

Maar dat is voor te rooten of ben ik mis?

Samsung Galaxy S9+

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #4
  • 29 september 2017
  • 10:19

Nee dit is een officieel programma van Samsung die persoon legt alleen uit hoe je het toestel kunt voorzien van de officiële software voor als je bijvoorbeeld problemen ondervind na het rooten/ het niet meer opstarten of andere gerelateerde problemen met software.

door middel van smartswich wordt de software compleet nieuw gedownload bij Samsung en erop gezet je begint dan met een compleet schone telefoon en misschien lost dat jou probleem op. 

Zorg wel dat de accu voldoende is opgeladen voor je er aan begint.

Bewerkt (29 september 2017 10:24)
kimpie1981

kimpie1981

  • Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • #5
  • 29 september 2017
  • 10:50

Oké, hopelijk gaat het goed want ik en engels… :-D

Samsung Galaxy S9+

kimpie1981

kimpie1981

  • Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • #6
  • 29 september 2017
  • 10:54

Heb nog een vraagje, hoe krijg ik de gsm leeg zonder dat hij dan zelf terug installeert van software? ik heb er niet zoveel verstand van…

Samsung Galaxy S9+

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #7
  • 29 september 2017
  • 11:02

wat bedoel je precies met leeg zonder dat hij zelf terug installeerd het is normaal dat hij na een factory reset alle apps gaat updaten tenminste als je dat bedoeld.

waar heb je die factory reset gedaan in de recovery van de telefoon of in de telefoon software zelf?

ik kan op het moment even niet reageren over een half uurje wel weer.

kimpie1981

kimpie1981

  • Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • #8
  • 29 september 2017
  • 11:09

Hoe moet ik het uitleggen, als je een reset doet zet hij automatisch alles terug, ik zet dan herstellen uit…. Maar dan heb ik het probleem nog steeds. Smart Switch vind ik niet hoe ik het moet installeren want hij heeft geen updates. Doe maar rustig hoor, ik heb geen haast. Ik heb de eerste reset gedaan via instellingen maar omdat ik dan deze problemen had heb ik nog eens ene gedaan met de volumeknoppen ( als je dat bedoeld).

Bewerkt (29 september 2017 11:10)

Samsung Galaxy S9+

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #9
  • 29 september 2017
  • 11:54

ah oke.

zodra je het type nummer van je telefoon weet zet hem dan in download mode en open samsung smart switch en kies dan rechtboven voor meer (more) en kies noodherstel (emergency software recovery initialization) en vul je telefoon gegevens in, staat ook in het het filmpje bij 4 minuut 30.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #10
  • 29 september 2017
  • 12:40

Heb jij het toestel trouwens nieuw gekocht of heb je hem tweedehands over genomen?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren