Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bjorn67

Bjorn67

• Lid sinds 30 oktober 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 9 september 2017
  • 14:26

Ik heb een vreemd probleem met mijn Galaxy S7 edge. Wanneer ik 'OK Google' roep, dan wordt de zoekopdracht klaargezet en is de mobiel aan het luisteren naar de zoekopdracht of de commando die ik wil geven. Alleen wat ik ook zeg/doe er gebeurt dan verder niets, de gesproken opdracht wordt niet omgezet in een daadwerkelijke opdracht. De taal stond eerst op NL, die heb ik omgezet naar Engels en toen moest ik opnieuw de mobiel mijn stem aanleren maar helaas ook in de Engelse taal niets.

Iemand een idee wat eraan de hand kan zijn? Het is niet dat de microfoon het niet goed doet want anders kan de mobiel ook niet gaan reageren op de 'OK Google' command waarop die wel reageert.

alinden2005

alinden2005

• Lid sinds 10 september 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 september 2017
  • 08:19

Ik heb  sinds 2 dagen precies hetzelfde probleem (Galaxy S7). Overal kan ik inspreken en wordt mijn stem herkend, bijvoorbeeld bij maps gaat het prima. Maar bij Google Now reageert de telefoon alleen op "ok, Google" maar daarna blijft de melding "Aan het luisteren.." In beeld en reageert hij niet op mijn stem. 

Als ik Engels als hoofdtaal selecteer, werkt het trouwens wél goed..

Had jij al een oplossing gevonden, Bjorn?

Bewerkt (10 september 2017 08:21)
Bjorn67

Bjorn67

• Lid sinds 30 oktober 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 september 2017
  • 16:07

Helaas heb ik geen oplossing nog gevonden, ook hier hetzelfde. Bij Google Maps kan ik wel een opdracht inspreken maar bij Google now werkt het niet. Wat raar.

Heb de opties op de volgende pagina ook geprobeerd maar helaas: klik

Bewerkt (10 september 2017 16:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren