Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bibiclassique

Bibiclassique

• Lid sinds 09 juli 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2017
  • 23:28

Hallo! Mijn samsung galaxy s7 edge heeft gister een harde klapper gemaakt van de trap af. Er zit nu een barst op mijn edge scherm en er zit constant een vervelende streep door het midden van mijn scherm heen en de onderste helft shift de hele tijd naar boven en beneden.

Het vervelendste is dat mijn telefoon heel moeilijk ontgrendeld word nu. Ik ben een half uur bezig geweest voordat ik echt beeld kreeg, al doen de lampjes en vibratie bij een bericht het wel gewoon, mijn scherm blijft zwart.

Nu was mijn idee dus om mijn scherm gewoon niet te vergrendelen, zodat ik mijn apparaat kan blijven gebruiken voordat ik hem morgen ga proberen te laten repareren.
Helaas lijkt deze optie er niet te zijn, de maximale tijd is 10 minuten voordat het apparaat zichzelf vergrendelt. 

Nu luid mijn vraag dus, is er nog een andere optie om ervoor te zorgen dat het apparaat zichzelf niet vergrendeld? Of heb ik ergens overheen gekeken?
Andere tips gerelateerd aan de barst/streep zijn ook meer dan welkom!

Alvast bedankt! Groetjes, Bibi.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren