Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2

• Xiaomi Redmi Note 5

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

GertPeeters

GertPeeters

• Lid sinds 12 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 november 2016
  • 08:58

Ik heb eerder deze week men samsung galaxy s7 edge mogen ontvangen.
Tot zover werkt alles goed, alle gegevens kunnen overzetten van men galaxy s4 mini via de bijgeleverde app van samsung.
Echter nu komt het probleem: Ik heb men beveiliging van vergrendelscherm aangepat naar pincode of vingerscan.
Maar als vergrendelscherm opstaat dan kan ik nog steeds het notificatiescherm naar beneden swipen. Hierdoor kan ik instellingen zoals wifi, bluetooth, locatie, mobiel data,… allemaal aan en uit zetten. Dit is redelijk vervelend als ik men gsm wil zoeken op pagina van samsung, als iemand anders dit gewoon allemaal kan uitzetten.

Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten? of is er een goed app waar ik dit bij kan uitzetten. Het notificatiescherm zou enkel bereikbaar mogen zijn als scherm niet meer vergrendeld is…

Gert

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 12 november 2016
  • 13:48

Druk maar eens op de locatie knop als je vergrendeld bent. Als je thuis bent en je hebt smartlock aanstaan dan vergrendeld hij trouwens niet.

GertPeeters

GertPeeters

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 november 2016
  • 14:01

Edtims, Tot zover begrijp ik dat je niet alle functies kan veranderen. maar ik zou die balk niet meer willen geactiveerd hebben tijdens screenlock.  ik wil dat ik daar volledig niet meer aankan. snap je?

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 12 november 2016
  • 14:05

Dat is volgens mij niet mogelijk. maar anderen kunnen zo niet in je telefoon komen en geen zaken uit zetten waardoor je de telefoon niet meer zou kunnen opsporen. het lockscreen benaderen omzeilt dus niet de beveiliging

GertPeeters

GertPeeters

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 november 2016
  • 14:08

OK. Dan zal ik me daarbij neerleggen. ik had al een paar andere app's geprobeerd, maar deze gaven me ook geen echte voldoening hiervoor. Toch bedankt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren