Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Karel12

Karel12

• Lid sinds 05 augustus 2012
  • Berichten 65
  • Reputatie 10
  • 4 juli 2016
  • 10:48

Ik heb bij mijn s7 edge een abonnement van Vodafone, Nu is het zo dat als ik een simkaart van een andere provider erin doe, de telefoon wel werkt. Dus ik kan er mee bellen en internetten. Dan is de telefoon toch simlockvrij?
Dan hadden ze me in de winkel verteld.

Nu dan het volgende.
Op de telefoon staan apps van Vodafone en ook krijg ik meldingen van Vodafone? Hoe kan ik deze apps verwijderen en hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen meldingen meer krijg van Vodafone.

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1099
  • Reputatie 10
  • 4 juli 2016
  • 13:27

1. Vodafone apps bevriezen of disablen (bijv met package disabler pro) zonder toestel te rooten. Is makkelijkst en omkeerbaar.
2. Unbranded stock firmware flashen. Zie sammobile.com - PHN versie. Is iets lastiger en kan risico's op complicaties opleveren.
3. Toestel rooten en de apps verwijderen. Toestel is dan niet meer origineel wat eventueel problemen kan opleveren bij garantie issues.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2016
  • 10:22

Bedankt voor de tip  package disabler pro. In het verleden deed ik dat soort zaken met titanium backup pro maar ik wil voorlopig niet rooten.  Op mijn galaxy note 3 vond ik de noodzaak om een andere rom te draaien al niet hoog en vond het draaien van een andere launcher genoeg, ik kon dan apps verbergen. Nu op de edge vind ik touchwizz eigenlijk wel oke, zeker met een ander thema. Maar de vodaphone apps zijn overbodig en helaas niet verwijderbaar. Maar deze app package disabler pro is erg handig.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren