Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

speedbeertje

speedbeertje

• Lid sinds 13 september 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2016
  • 16:44

Hallo,

Ik heb zo'n mooi programmaatje, waarbij ik mijn scherm uit kan zetten met een tikje op het scherm.
Alleen nu gebruik ik de vingerscan om mijn telefoon te ontgrendelen.
maar elke keer als ik dat doe,mijn telefoon vergrendelen,  dan kan ik niet meer gebruik maken van de vingerscan, hij komt dan meteen, als ik mijn telefoon weer aanzet, met een pincode die ik dan moet invoeren.
Nu zijn er talloze van die programma's natuurlijk, maar is hier iets aan te doen, zodat ik via het scherm kan afsluiten en dan weer via vingerscan op mijn telefoon kan?
Heb een Samsung Galaxy S7 Edge

latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 585
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2016
  • 21:24

Daar ben ik ook heel benieuwd naar, iemand inmiddels een antwoord hierop?

latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 585
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2016
  • 12:28

Ik heb inmiddels gelezen dat het voor een app niet mogelijk meer is om het scherm uit te zetten ZONDER te locken.
En als een app het scherm locked, dan moet je weer je pin invoeren. Errug irritant.

Jammer dat Samsung niet zelf double tap om het scherm uit/aan te zetten ondersteunt, ben dat nu toch wel gewend (LG)

Edit: Nova Launcher ondersteunt de double tap en heeft een functie waarbij het scherm niet wordt gelocked maar wordt uitgezet, het toestel zal dan zelf locken ZONDER dat je opnieuw je pin in moet voeren.

Onder advanced heb je een menu 'screen lock method;, daarin kies je de optie Timeout.

Bewerkt (9 oktober 2016 16:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren