Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

kareem140592

kareem140592

• Lid sinds 17 november 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 november 2016
  • 09:28

ik heb preces dit probleem eergister gehad zat gewoon in me zak en werd heel erg warm ben vervolgens na de samsung store gegaan omdat die ook pas weer 3 uur later aanging, hier heb ik een site gekregen van samsung zelf hier kan je een afspraak maken dat ze hem komen halen ter reparatie.
mijne deed het na dat die weer aan was een aantal uur en toen ik vervolgens weer wakker werd was die weer uit en heeft die het 24 uur niet gedaan. ze komen hem als het goed is binnen nu een uur ophalen.

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 18 november 2016
  • 20:16

Na een update vandaag binnen te hebben gekregen is mijn batterij er nog slechter aan toe. Telefoon wordt nog warmer en batterij is in 2 uur van 75 naar 25 % gegaan zonder deze te gebruiken. Temperatuur van de telefoon is volgens phoneinfo 38 graden. Iemand een oplossing?

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1102
  • Reputatie 10
  • 19 november 2016
  • 16:52

Kijk eens of bij locatie-precisie verbeteren 'wifi scannen' aanstaat. Als je locatie uit hebt staan, even aanzetten om het te kunnen controleren.

Bij mijn Note 4 merkte ik ook dat mijn toestel warmer dan normaal werd en toen merkte ik dat de wifi bleef scannen ondanks dat wifi én locatie uitstonden. Deze situatie is ontstaan na update in oktober.

Verder is de tip van Nanders heel waardevol (kijken welke apps de batterij leegtrekken)  in combinatie met een app als Package Disabler Pro (of gelijksoortige app) waarmee je bloatware en/of niet gebruikte apps toch kunt uitschakelen zonder je toestel te rooten. Hiermee kun je ongewenste stroomtrekkers buitenspel zetten.

Hope this helps!

Bewerkt (19 november 2016 16:57) | Typo

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

Harky

Harky

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 276
  • Reputatie 10
  • 24 januari 2017
  • 19:18

Vandaag Greenify geinstalleerd. Lijkt erg goed te werken. Battery % gaat een stuk langzamer down. Apps worden in slaap gesust en kan de S7E niet warm worden, denk ik zo. Probeer het eens.
Suucces

fatiha.elhilali11

fatiha.elhilali11

• Lid sinds 07 maart 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2018
  • 17:43

Ja heb ik ook vaak, heb ook de edge

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren