Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Dehelderedaame.nl1

Dehelderedaame.nl1

• Lid sinds 28 maart 2016
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2016
  • 11:37

Nu enkele dagen in het bezit van de Edge. Vanochtend voel me op dat hij erg warm werd tijdens gebruik. zelf zo warm dat het metaal aan de zijkant heet genoemd mocht worden. Zijn er meer mensen met dit probleem?

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 858
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2016
  • 21:24

doe je veel grote spellen?
dan wordt het toestel erg warm door het verwerken van de spellen

GerKuijn

Dehelderedaame.nl1

Dehelderedaame.nl1

• Lid sinds 28 maart 2016
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2016
  • 21:26

Soms, maar toen niet.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 29 maart 2016
  • 09:57

Het kan zijn dat er een app is doorgedraaid en veel processorkracht blijft vragen, en zo je telefoon opwarmt. Kun je in de batterijstatistieken (Instellingen / Batterij of Accu) een app ontdekken die veel CPU/batterij heeft verbruikt?

Bervo1

Bervo1

• Lid sinds 16 januari 2013
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2016
  • 09:34

Hoe is het nu met de warmte van het toestel?
Het valt mij op dat mijn gewone S7 ook warm gaat worden tijdens normaal gebruik

Ardilez

Ardilez

• Lid sinds 16 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2016
  • 07:47

Ja die van mij heeft dat ook. Maar ik ga een nieuwe vragen want volgens mij is dat niet normaal. 
Ergens gelezen dat de nieuwe S7 edge juist een techniek heeft bedacht waardoor het toestel niet snel warm zou moeten worden. 

Silver-Pearl

Silver-Pearl

• Lid sinds 17 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2016
  • 00:01

De mijne was vandaag plots uitgevallen, kreeg hem niet meer aan, en was ook enorm warm net niet  heet. Dit gedurende ongeveer een uur. Ten einde raad, gemakkelijk dat je batt er niet uit kan halen, heb ik hem in frigo gedurende half uur gelegd dit hielp iets en daarna sim eens uitgehaald en herplaatst en dan pas startte hij weer op. Het strafste was dat er maar liefst 50% batterij verbruikt was terwijl hij uit lag.

pj.bosmanjr

pj.bosmanjr

• Lid sinds 24 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2016
  • 19:52

Ik heb de s7 edge maar ikheb  het ook dat mijn telefoon super warm wordt. Maar me telefoon word nog warmer als ie op de lader licht. Ben nog niet naar de winkel geweest maar zou ik voor dit een nieuwe telefoon kunnen krijgen ? 

Bewerkt (27 augustus 2016 19:53)
Monique1

Monique1

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 7 september 2016
  • 10:51

De mijne was vandaag plots uitgevallen, kreeg hem niet meer aan, en was ook enorm warm net niet heet. Dit gedurende ongeveer een uur. Ten einde raad, gemakkelijk dat je batt er niet uit kan halen, heb ik hem in frigo gedurende half uur gelegd dit hielp iets en daarna sim eens uitgehaald en herplaatst en dan pas startte hij weer op. Het strafste was dat er maar liefst 50% batterij verbruikt was terwijl hij uit lag.
Volgende keer niet weer in de frigo leggen hoor! je kan hem beter gewoon aan kamertemperatuur af laten koelen. anders geef je de batterij van je telefoon een shock van temperatuurs verschil, dit doet meer kwaads dan goeds.

Overrigens wordt mijn S7 edge tegenwoordig ook vaak warm zonder dat een app veel vraagt of dat ik hem fanatiek gebruik. ook gaat de batterij naar mijn idee minder lang mee.

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 10 november 2016
  • 06:12

Ik heb mijn S7 Edge ongeveer een 2 tal maanden, game nooit want gebruik deze gewoon voor het werk en bij mij wordt deze ook warm. Ook het laden verloopt niet snel meer. Laat ongeveer 50% in 8 uur terwijl dit in begin veel sneller was. Zou een factory reset hier iets aan helpen?

Bewerkt (10 november 2016 06:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren