Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

olthofja

olthofja

• Lid sinds 21 oktober 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2016
  • 11:24

Afgelopen vrijdag heb ik de S7-Edge gekocht i.c.m. de ClearView cover.
Deze lijkt voor krassen/vlekjes te zorgen op het scherm. Precies op de plekken waar het harde deel van de cover het schermraakt.

Foto volgt later

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 14 maart 2016
  • 16:15

da's niet zo mooi dit probleem was ook al met vorige Samsung galaxy versies , heeft Samsung zeker niets geleerd uit het verleden. 

Of ze zitten verlegen om geld $$$$

Ik zou meteen aan de bel trekken bij Samsung of waar je het toestel gekocht hebt als ik jou was. 

http://www.galaxyclub.nl/2015/05/clear-view-cover-kan-krassen-op-het-scherm-van-de-samsung-galaxy-s6-edge-veroorzaken/

Bewerkt (14 maart 2016 16:22)
johnnehw

johnnehw

• Lid sinds 22 maart 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2016
  • 10:49

Goedemorgen..
ik heb gister in de Samsung chat ook een melding gemaakt dat mijn hoesje rare puntjes/krasjes maakt ! Hun zeggen dit niet te erkennen.. althans niet voor de S7.. hun zeggen dat het hoesje uitvoerig is getest en geen krassen kan maken op je scherm. En dat dit zelf toegebracht moet zijn en dus onder gebruikers schade valt en als je hier vanaf wil, dat je dan maar je scherm voor reparatie moet aanmelden.. natuurlijk op eigen kosten.. ik heb mijn Samsung nu 11 dagen,.. heb nog nooit zo snel zoveel krasjes op me scherm gekregen, ben er altijd super zuinig op.. en dan valt het vies tegen als het ineens opvalt dat er zoveel pitten/krasjes in zitten die er niet af gaan ! Als ik naar me scherm kijk en kijk hoe dit met S6 modellen was zijn dit exact dezelfde krasjes..! en daar betaal je dan een 70 euro voor zo’n hoesje..!
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.. ik snap niet dat ze zoiets op de markt kunnen houden.
Als ik dan vraag wat er aan het hoesje is veranderd ten opzichte van het oude S6 hoesje.. dan zeggen ze daar kan ik je geen antwoord op geven John.. je kan nu niets anders doen dan je telefoon voor reparatie aan te bieden
Ik vind het weer erg jammer dat het allemaal zo moet gaan..
Ik hoop snel dat hier iets aan word gedaan en dat dit word erkend..!

Graag stuur ik hier een foto van.. ook de rand waar het hoesje sluit.. de ”edge” zit over de hele lengte van boven naar beneden krasjes/vegen.. die er niet afgaan..

Groet John

olthofja

olthofja

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2016
  • 20:55

Hallo John.

Bijzonder verhaal als ik dat vergelijk met hoe Samsung mijn klacht heeft behandelt. De meneer van de telefonische klantenservice wist mij precies te vertellen hoe de beschadiging eruit zou zien en adviseerde mij om het toestel aan te melden via http://samsung.drmobile.nl (dynafix). Mijn toestel werd de volgende dag thuis opgehaald waarna de status de volgende dag was gewijzigd in afstand gedaan van toestel. Enkele dagen later had ik echter nog niks weer van hun vernomen en heb weer telefonisch contact gehad. De meneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat mijn toestel ingenomen was en dat er binnen 72 contact met mij opgenomen zou worden om de zaak af te handelen zodat ik financieel gecompenseerd zou worden en in de winkel weer een nieuwe kan halen. Ik moet nu dus nog even afwachten of het inderdaad op deze manier word afgehandeld. Tot zover heeft het mij alleen maar €10 gekost aan bellen met het 0900 nummer van Samsung. Aangezien ik mijn hoesje ook mee moest sturen neem ik aan dat ik die ook vergoed ga krijgen. 
Ik zou dus zeker nog een keer telefonisch contact opnemen met de Samsung klantenservice. 
Groeten Jeroen

johnnehw

johnnehw

• Lid sinds 22 maart 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2016
  • 08:54

Hey dat is vreemd, ik heb wel screenshots van de chat.. ik vond ook dat de medewerken ook gelijk hard van zich af begon te bijten dat ik over de cover begon.. Maargoed.. goed dat je dit verhaal even deelt, ik ga het dan is via deze weg proberen..

Bedankt voor de tip !

Groet John

olthofja

olthofja

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 1 april 2016
  • 09:09

Even een update.

We zijn nu 15 dagen verder nadat mijn S7edge is opgehaald.
En afgelopen woensdag heb ik bericht ontvangen dat Samsung een bedrag heeft overgemaakt aan T-Mobile onder een bepaald billing doc nummer.

Het was dus eindelijk zover dat ik een nieuwe telefoon kon gaan halen in de winkel waar ik de S7edge heb aangeschaft.
De winkel was ook door middel van een email op de hoogte gebracht. Wat dus weer erg netjes was geregeld.

Echter had de winkel geen S7edge meer op voorraad. En dus moet ik weer wachten.
Ook de webshop van T-Mobile gaf aan dat er weer voorraad zou zijn na 01-04-2016.

Laten we  dus hopen dat dat ook voor de winkels van T-Mobile geldt.

olthofja

olthofja

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 april 2016
  • 12:53

en weer een update.

Tot op heden heb ik nog geen nieuwe telefoon ontvangen en zit ik nog steeds 
opgescheept met mijn Galaxy S3 (i9300). En dat terwijl we nu alweer 3 weken verder zijn.  In de winkel begrijpen ze niet helemaal hoe het in zijn werk gaat.
Ze hebben dit namelijk nog niet eerder meegemaakt.

Bewerkt (6 april 2016 12:54)
batfink2002

batfink2002

• Lid sinds 31 december 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 april 2016
  • 18:41

Ook ik heb kleine krasjes op me Samsung S7 dit komt door de ClearView cover.

markvr

markvr

• Lid sinds 05 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2016
  • 19:13

Dit was al bekend bij de s6 edge zie

https://www.droidapp.nl/accessoires/samsung-oplossing-krassende-clear-view-cover/

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 13 juni 2016
  • 12:14

Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe S7 Edge icm een KPN Abbo. En ook gekeken naar die hoesjes. Was vanochtend bij de mediamarkt, bij het Samsung verkooppunt. En de medewerker zei al dat het krassen van die clearview cover een bekend probleem was. En hij raadde het aan om sowieso een screenprotector op het scherm te plaatsen.
En anders een ander hoesje kopen. Bijv. De led cover. Aangezien deze een stuk zachter is aan de binnenzijde

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren