Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 22 april 2018
  • 20:25

samsung gaat het zelfde vertellen wat ik je allemaal al verteld hebt en waarschijnlijk zullen ze aangeven breng hem maar naar de reparateur.

ik blijf het raar vinden dat de firmware flash goed is gegaan en je niet in recovery kunt booten…want hoe dan ook je zult eerst een wipe/data factory reset moeten doen in recovery wil het toestel door willen booten voorbij dat logo.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2401
  • Reputatie 20
  • 23 april 2018
  • 14:07

Mijn ervaring met een Samsung telefoon is, dat je ALTIJD je telefoon weer kunt herstellen.

Ik denk dat je toch zelf iets verkeerd doet.

Telefoon helemaal uit: hou de uitknop ingedrukt, kan wel een minuut duren. Volgens mij trilt hij even, dan is hij helemaal uit.
Hou de power home en volumeknop ingedrukt (even nakijken welke knoppen precies) en hou deze ingedrukt tot je beeld krijgt.

Om te flashen, ook helemaal uit en dan naar bootloader gaan (even weer opzoeken welke toetsencombinatie dat is)
Dan aan Odin hangen en flashen.

Ik heb wel een paar keer gehad, dan ik bij het opstarten een logo kreeg waar hij bleef hangen, maar na een wipe deed hij het weer goed.

Anders echt even iemand opzoeken die er iets meer vanaf weet. Waar woon je ?

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 april 2018
  • 14:54

Zou ook een probleem van de accu of moederbord kunnen zijn.

noori

noori

• Lid sinds 21 april 2018
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 25 april 2018
  • 10:54

Mijn ervaring met een Samsung telefoon is, dat je ALTIJD je telefoon weer kunt herstellen. Ik denk dat je toch zelf iets verkeerd doet. Telefoon helemaal uit: hou de uitknop ingedrukt, kan wel een minuut duren. Volgens mij trilt hij even, dan is hij helemaal uit. Hou de power home en volumeknop ingedrukt (even nakijken welke knoppen precies) en hou deze ingedrukt tot je beeld krijgt. Om te flashen, ook helemaal uit en dan naar bootloader gaan (even weer opzoeken welke toetsencombinatie dat is) Dan aan Odin hangen en flashen. Ik heb wel een paar keer gehad, dan ik bij het opstarten een logo kreeg waar hij bleef hangen, maar na een wipe deed hij het weer goed. Anders echt even iemand opzoeken die er iets meer vanaf weet. Waar woon je ?
Sorry voor mijn late reactie, had de hoop al opgegeven. Heb net even weer geprobeerd wat jij zei, uitknop ingedrukt gehouden voor 2 minuten zelfs, maar helaas… Ik woon in Purmerend, maar ik denk echt dat ie gewoon af is. Hij had al battertij problemen voor een lange tijd waarin het erg snel leeg ging. Van 100% naar 0% soms in een half uur tot 3 kwartier.

Zou wel fijn zijn als jullie enig ideeën hebben hoe ik alle bestanden die op mijn telefoon waren terug kan krijgen of ten minste kan zien welke app ik heb gedownload. Nu ik dit schrijf herinner ik opeens dat ik een Google play store heb haha zouden ze gewoon allemaal daar zijn zodat ik op een nieuwe mobiel gewoon alles weer makkelijk kan downloaden via mijn account?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 april 2018
  • 11:04

Mijn ervaring met een Samsung telefoon is, dat je ALTIJD je telefoon weer kunt herstellen. Ik denk dat je toch zelf iets verkeerd doet. Telefoon helemaal uit: hou de uitknop ingedrukt, kan wel een minuut duren. Volgens mij trilt hij even, dan is hij helemaal uit. Hou de power home en volumeknop ingedrukt (even nakijken welke knoppen precies) en hou deze ingedrukt tot je beeld krijgt. Om te flashen, ook helemaal uit en dan naar bootloader gaan (even weer opzoeken welke toetsencombinatie dat is) Dan aan Odin hangen en flashen. Ik heb wel een paar keer gehad, dan ik bij het opstarten een logo kreeg waar hij bleef hangen, maar na een wipe deed hij het weer goed. Anders echt even iemand opzoeken die er iets meer vanaf weet. Waar woon je ?
Sorry voor mijn late reactie, had de hoop al opgegeven. Heb net even weer geprobeerd wat jij zei, uitknop ingedrukt gehouden voor 2 minuten zelfs, maar helaas… Ik woon in Purmerend, maar ik denk echt dat ie gewoon af is. Hij had al battertij problemen voor een lange tijd waarin het erg snel leeg ging. Van 100% naar 0% soms in een half uur tot 3 kwartier. Zou wel fijn zijn als jullie enig ideeën hebben hoe ik alle bestanden die op mijn telefoon waren terug kan krijgen of ten minste kan zien welke app ik heb gedownload. Nu ik dit schrijf herinner ik opeens dat ik een Google play store heb haha zouden ze gewoon allemaal daar zijn zodat ik op een nieuwe mobiel gewoon alles weer makkelijk kan downloaden via mijn account?
bestanden ga je niet terug krijgen als het toestel niet helemaal kan opstarten, mocht het probleem aan de accu liggen dan kan deze verwisseld worden voor een nieuwe en blijven over het algemeen de bestanden op je phone staan zodra deze erin zit en het toestel kan opstarten.
mocht je gebruik hebben gemaakt van google foto's/drive en de instellingen zodanig hebt staan dat alles geupload wordt naar google drive/foto's dan staan ze gewoon online en zodra je inlogt kun je de foto's weer downloaden of bekijken.
het zelfde geld voor bestanden.

noori

noori

• Lid sinds 21 april 2018
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 25 april 2018
  • 11:42

Geen Google drive haha. Zal vanaf nu een oplossing zoeken om mijn telefoon te synchen met mijn laptop of in de cloud. Doe al een maandelijke back up vn mijn mobiel op een externe harde schijf, dacht dat mijn mob het wel zou redden… Maar die apps staan gewoon in mijn Google playstore account toch? Dus die heb ik ten minste allemaal. Heb volgens mij maar 1 of 2 apps die niet in de playstore zaten.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 april 2018
  • 12:12

Ja al je apps van de Playstore die op je toestel stonden, staan worden gewoon opnieuw op je toestel gezet zodra je inlogt met een nieuw toestel of na een factory reset.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2401
  • Reputatie 20
  • 25 april 2018
  • 22:05

Niet zeker of het kan, maar kun je in Odin niet een Nandroid backup maken of zoiets ?

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 april 2018
  • 22:17

Het enigste wat misschien nog kan lukken is bijvoorbeeld twrp recovery flashen in de hoop dat hij wel in die recovery kan booten en een reset doen en misschien kun je dan wel een backup maken.

Het probleem waar je dan tegen aan loopt is die vervelende beveiliging en waarschijnlijk maakt hij dan alleen maar een nandroid backup zonder bestanden, foto's enz…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren