Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6439
  • Reputatie 250
  • 31 juli 2017
  • 23:05

de volgorde om je toestel weer aan de praat te krijgen is eerste in recovery booten en daar een wipe cache te doen en check of het toestel nu wel doorstart lukt dat niet doe dan in diezelfde recovery een wipe data factory reset.

klik hier hoe dat moet.

lukt het bovenstaande niet gebruik dan samsung smartswitch om de firmware opnieuw te flashen (erop zetten) klik hier hoe dat in zijn werk gaat.

wil dat ook niet lukken kun je via het programma Odin de fimware er ook nog op krijgen maar aangezien jij daar geen ervaring met hebt zou ik dat niet proberen het beste is dan om naar een samsung service punt te gaan.

succes.

rivharddevries

rivharddevries

• Lid sinds 01 augustus 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2017
  • 14:37

Ik heb ook precies  het zelfde krijgt allemaal losse pixels  op me scherm en af en later valt hij telkens uit telefoon is abnormaal warm en en als ik hem op nieuw  opstart blijft hij op het samsung logo staan. Heb de telefoon al een keer terug gestuurd maar samsung een maand kwijt geweest. Toen ik en terug kreeg ging het ander halve maan goed nu weer zelfde probleem

thijmen.ernst

thijmen.ernst

• Lid sinds 13 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2017
  • 16:36

Mijn samsung galaxy s6 start niet meer op.
Hij geeft helemaal niks aan als ik hem aan doe of als ik hem probeer op te laden. Ik heb al een harde reset geprobeerd. Maar hij reageerd helemaal nergens op

rivharddevries

rivharddevries

• Lid sinds 01 augustus 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2017
  • 16:40

Ik heb dat ook gehad. En er zit niks anders op dan je telefoon op te sturen naar Samsung net zo lang tot dat je telefoon het weer goed doet. Ik heb me telefoon 2 keer opgestuurd boor dat hij het weer goed deed.  

Ik hoop voor je als je en opstuurt dat het  gelijk de eerste keer is opgelost

thijmen.ernst

thijmen.ernst

• Lid sinds 13 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2017
  • 17:22

bedankt voor je reactie

Khadies62

Khadies62

• Lid sinds 31 oktober 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2017
  • 13:36

Zou iemand mij kunnen helpen? Een aantal maanden geleden werd ik wakker 's ochtends half6 deed mijn mobiel het nog, (s6 edge), ik sliep ff verder en werd wakker met een mobiel die niet meer werkte. Als ik 'm aanzet, komt hij niet verder dan het begin logo en gaat dan weer uit (bootloop-achtig). Ook als ik 'm oplaad, krijg ik 3sec. het bliksem symbooltje te zien en verdwijnt weer, dan verschijnt ie weer en verdwijnt…etc. Alle combi-knoppen lukken niet, en als ik via ODIN restoren met de juiste firmware dan herkent odin mijn mobiel niet…Enig idee hoe ik dit opgelost krijg zonder 'm naar Samsung te sturen?

Bewerkt (31 oktober 2017 16:44)
kickhul

kickhul

• Lid sinds 02 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 december 2017
  • 10:38

ik heb het ook dat mijn telefoon niet opstart ik had hem afgesloten met een spel (rider) en nu gaat ie niet meer aan

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren