Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

franteirlynck

franteirlynck

• Lid sinds 28 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2016
  • 20:07

ik heb een samsung galaxy s6, daarnet blokkeerde hij en viel hij uit, hij begon direct terug op te starten dus ik dacht dat er geen probleem was maar nu 2 uur later staat hij nog steeds op het opstart scherm. het blauw led lichtje blijft continue branden en het woord samsung gaat constant van donker naar licht. ik heb al geprobeerd om de aan/uit knop samen met de volumeknop en de home knop in te duwen maar hij reageerd nergens op. wie kan mij helpen?!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6430
  • Reputatie 250
  • 28 oktober 2016
  • 21:52

heb je de knoppen wel lang genoeg en op de juiste manier ingedrukt.

zie link, de eerste oplossing onder wipe cache partition.

als hij bij een wipe cache nog niet opstart kun je nog een master reset doen, staat er ook bij hoe dat moet, je bent wel al je gegevens kwijt bij een master reset.

wil het dan nog niet lukken kun je de firmware opnieuw proberen te flashen, zie tweede link youtube video.

http://thedroidguy.com/2015/06/how-to-get-samsung-galaxy-s6-edge-out-of-boot-loop-107653

https://www.youtube.com/watch?v=9QhJngOuLQ4

Bewerkt (28 oktober 2016 21:56) | extra info toegevoegd
sanderbrink

sanderbrink

• Lid sinds 01 januari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2017
  • 16:34

Hallo, 

Sinds vanmorgen gaat mijn Samsung Galaxy S6 niet meer aan.
Ik heb heel internet al afgezocht, maar niemand kan mij helpen.
Heb al heel veel mogelijkheden geprobeerd, maar het mag niet deren.

Huidige situatie:

Led lampje brand blauw en wordt lichter blauw(continu).
Met verschillende opladers geprobeerd aan te krijgen.
Via de pc aansluiten kan wel en krijg ook een melding dat hij verbonden is met de pc, maar via deze computer is mijn telefoon niet zichtbaar.
Alle mogelijke knoppen combinaties gedaan en ook een tijdje het led lampje uitgeschakeld en een rood lampje gehad tijdens het opladen. 
De telefoon is 7 maanden oud en heeft geen kras, nooit gevallen en ook niet veel gebruikt(wel altijd standby aan)

Hoop dat ik een goede omschrijving van de situatie heb kunnen maken en anders licht ik het graag nog eens toe.

sanderbrink

sanderbrink

• Lid sinds 01 januari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2017
  • 16:38

Ter aanvulling op mijn vorige bericht.
Ik heb de telefoon aan de lader liggen, hoop toch dat hij het spontaan weer gaat doen.
Nu trilt mijn telefoon altijd even als hij contact maakt met de oplader, dat is ook niet het geval plus hij wordt wel warm tijdens het laden

Janpiete

Janpiete

• Lid sinds 16 mei 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2017
  • 03:56

Ik heb momenteel echt precies hetzelfde! Heeft u ondertussen een oplossing gevonden voor het probleem?

jolanda.vanderschans

jolanda.vanderschans

• Lid sinds 31 juli 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2017
  • 15:37

Ik ook, precies hetzelfde. Is er al een oplossing voor gevonden??? Ik hoor het heeeeeel graag, alvast bedankt!!!

Algey

Algey

• Lid sinds 07 april 2012
  • Berichten 71
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2017
  • 17:56

Ik ben hier vaker tegenaan gelopen. Om je phone uit de loop te krijgen kan je het best de batterij helemaal leeg laten lopen. Maar dan ook h-e-l-e-m-a-a-l.

Leg ' m daarna weer aan de lader, en bij voldoende power starten en de aanwijzingen van Gizmobinky hierboven volgen. Zo krijg je  'm weer aan de praat, en zien de PC en Odin je apparaat ook weer.

Vroegah ging dat een stuk makkelijker, want toen kon je de batterij er even uithalen en weer inzetten….

jolanda.vanderschans

jolanda.vanderschans

• Lid sinds 31 juli 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2017
  • 21:37

Hartstikke bedankt voor je reactie Algey maar helaas niets helpt. Ik heb de batterij al 2 keer helemaal laten lopen maar hij komt steeds weer terug op hetzelfde scherm. SAMSUNG dat zacht van licht naar donker gaat en het blauwe lampje links bovenaan doet precies hetzelfde.
Ook wordt m'n telefoon heel erg warm dus morgen maar even naar een Samsung Store, hopelijk kunnen zij het fixen want wat ben je tegenwoordig zonder telefoon hè…;(
Nogmaals bedankt!!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6430
  • Reputatie 250
  • 31 juli 2017
  • 21:54

Hartstikke bedankt voor je reactie Algey maar helaas niets helpt. Ik heb de batterij al 2 keer helemaal laten lopen maar hij komt steeds weer terug op hetzelfde scherm. SAMSUNG dat zacht van licht naar donker gaat en het blauwe lampje links bovenaan doet precies hetzelfde. Ook wordt m'n telefoon heel erg warm dus morgen maar even naar een Samsung Store, hopelijk kunnen zij het fixen want wat ben je tegenwoordig zonder telefoon hè…;( Nogmaals bedankt!!
ik krijg de indruk dat je niet de juiste knoppen combinatie toepast, normaal gesproken als een toestel in een of andere bootloop zit is het zaak dat je het toestel eerst helemaal uitzet of dmv knoppen een reboot forceert om daarna in recovery of download mode terecht te komen.

probeer wat in het filmpje voor gedaan wordt als dat lukt kun je of een wipe cache of een reset in recovery doen of gebruik odin of samsung smartswitch  pc versie om de software opnieuw te flashen.

als het niet lukt om recovery of download mode te komen dan ga maar naar een winkel want verder proberen heeft dan geen zin.

its all abbout the timing ;-)

Bewerkt (31 juli 2017 22:02) | extra info toegevoegd
jolanda.vanderschans

jolanda.vanderschans

• Lid sinds 31 juli 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2017
  • 22:38

Bedankt Gizmobinky, ik ga dit nog een keer proberen maar wat je allemaal opnoemt is voor mij abacadabra…(haha) dus dan sta ik morgenvroeg op de stoep bij een Samsung Store..
Nogmaals bedankt voor het meedenken….

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren