Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Floriss

Floriss

• Lid sinds 29 juli 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2016
  • 17:25

Ik heb een Galaxy S6. Mijn probleem is dat als ik het apparaat tot 100% op heb geladen dat dan mijn telefoon uitvalt rond de 60%. Als ik het apparaat weer opstart is het apparaat nog maar rond de 10% en valt ook weer uit in minder dan een minuut. Weet iemand wat het probleem is?

Bewerkt (29 juli 2016 17:26) | Typfoutje
maz.groenen

maz.groenen

• Lid sinds 29 juli 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2016
  • 20:24

Hallo Floriss,

Dit heb ik ook eens gehad met mijn Galaxy S4. Dit lag toen aan twee dingen.

1. Mijn batterij stond op het punt van overlijden. Het voordeel toen was dat een S4 een batterij heeft die je er zelf uit kunt halen.
2. Ik had een aantal apps die mijn batterij leegzogen. Dus even alle belangrijke items (Muziek, Video's, Contacten) van het apparaat afhalen en op een computer of SD kaart zetten (U weet denk ik wel hoe u dit moet doen en anders kunt u dit altijd op Google opzoeken). En vervolgens de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Als ik u was zou ik gewoon even langs een Service Center van Samsung gaan en het aan een van de medewerkers vragen. In dat geval weet u zeker dat er niets mis gaat.

Met vriendelijke groet,

Max

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren