Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

jpo

jpo

  • Lid sinds 17 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 17 april 2016
  • 19:58

Zojuist een Samsung Galaxy S6 SM-G920F aangeschaft. Hierbij de simkaart geïnstalleerd en probeer nu het internet werkend te krijgen van de provider Ziggo. Ik krijg een signaal en ook 4g (icoontje) maar kan niet op het internet (wel via wifi maar niet via 4g, bellen werkt overigens). Ik wilde zodoende het APN gaan instellen voor Ziggo.
Probleem hierbij is dat als ik naar de APN settings ga het scherm volledig blanko blijft. Zodoende heb ik geprobeerd om diverse APN applicaties uit de appstore te downloaden maar deze brengen me enkel naar het scherm toe en nergens kan ik de APN gegevens invoeren. Ik heb gezocht op internet maar kwam dit probleem vrijwel nergens tegen helaas…
Wie o wie heeft een idee ?

Bewerkt (17 april 2016 20:00) | foto toevoegen
eedy14

eedy14

  • Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 608
  • Reputatie 0
  • #2
  • 18 april 2016
  • 18:09

Korte vraag: Is de aanschaf nieuw of gebruikt?1

Gr

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren