Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hoefhaan

hoefhaan

• Lid sinds 15 april 2016
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 15 april 2016
  • 16:16

Hallo

Ik heb een s6 en deze deelt de contacten niet met de parrot ck3100.

Ik heb zojuist een geslaagde update gedaan van mijn parrot, dus die lijkt in orde. Ik kan de telefoon wel koppelen, en hij geeft dan ook aan dat hij gekoppeld is en alle functies werken behalve de contacten. Ik kan bellen door een nummer te vormen, ik kan bellen door op mijn telefoon het contact aan te tikken en dan loopt het geluid via de parrot maar het symbool voor synchroniseren blijft in beeld rond draaien en de contacten komen niet in de parrot. Tijdens de koppeling vroeg mijn telefoon ook niet of contacten gedeeld mochten worden.

Ik heb vlak daarna een Trend gekoppeld, deze deed dit zonder problemen, hij vroeg toestemming voor het delen van contacten en de contacten van die telefoon komen keurig netjes in de parrot…

Wie weet hiervoor de oplossing?
Kan ik in mijn s6 (die draait op android 6.0.1 = marsmellow) ergens toestemming geven voor het delen van contacten met de parrot?

Bewerkt (15 april 2016 16:16)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 15 april 2016
  • 16:26

Ik heb geen samsung telefoon maar Staat contacten aangevinkt op je s6 bij bleutooth, dat kun je controleren door op je s6 naar instellingen/bleutooth te gaan klik rechts op het tandwiel van de gekoppelde parrot en Check of contacten is aangevinkt.

Check ook of de machtigingen van de contacten app goed staat

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad op een parrot asteroid tablet na een update, de oplossing was toen de hele parrot tablet resetten.

Bewerkt (15 april 2016 16:43) | screenshot toegevoegt
hoefhaan

hoefhaan

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 15 april 2016
  • 17:14

Ik krijg in android 6 die optie niet te zien, alleen "hernoemen", "koppeling opheffen" en "Oproepgeluid"
Het zou kunnen dat die instelling ergens anders verweven zit maar ik vind hem iig niet,

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 15 april 2016
  • 18:08

oei dat weet ik zo niet maar ik draai zelf android marsshmallow op een nexus 6p, dan zou samsung dat zelf aangepast hebben in hun schil over android. in principe moet het er in zitten, kanook zijn dat het automatissch gebeurt door de parrot.

wat je ook kunt proberen is op je galaxy de parrot vergeten en opnieuw koppelen, zie onderstaand youtube filmpje.
ik zie trouwens wel dat tandwieltje in het filmpje dan zou het daar moeten zitten.

wil dat ook niet helpen dan zou ik de parrot gaan resetten en opnieuw alles instellen.

trouwens heeft de galaxy van jou ooit gewerkt met de parrot?

en ik lees hier op de handleiding dat het atomatissch verschijnen van contacten niet op elke telefoon werk, je moet het dan handmatig overzetten.

Bewerkt (15 april 2016 18:15)
hoefhaan

hoefhaan

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 15 april 2016
  • 18:36

De contacten hebben er in gestaan met deze telefoon. Ik weet alleen niet zeker wanneer het mis is gegaan.

Ik heb volgens mij ná de update naar marsmellow nog contacten gehad, alleen stonden ze er toen dubbel in. Althans, die contacten die ook over whatsapp beschikken.
Ik heb hem toen al eens ontkoppeld, de parrot gereset etc maar dat werkte niet. Kort daarna bleef hij maar synchroniseren en bleken de nummers er niet meer in te staan.

vandaag heb ik: de koppeling verwijderd, de cache geleegd, mijn telefoon opnieuw opgestart, de parrot een update gegeven waarbij hij volledig is gereset, alles zonder resultaat.
En appmachtigingen: bij contacten staat alles aangevinkt…

Zou het zo moeten zijn dat de contacten in de telefoon staan ipv alleen op de sim?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 15 april 2016
  • 19:06

ik weet niet hoe dat zit met contacten op een simkaart ik gebruik altijd google, wat ik wel heb is dat ik in contacten/instellingen/zichtbare contacten alle contacten zichtbaar heb.

heb je in de parrot zelf ook de galaxy s6 verwijderd.

dan zou je haast zeggen dat de laatste update van de parrot de oorzaak is dat de boel niet meer werkt.

misschien heb je aan het onderste nog iets, is wel een beetje rare vertaling van google ;-)

De automatische synchronisatie nooit eindigt op de auto - kit wat moet ik doen ?

Verwijder de koppeling van zowel uw mobiel op de carkit en de carkit op Bluetooth-menu van de mobiele 's . redo Dan is de koppeling van de mobiele via het menu aan de carkit instellingen / adv . Instellingen / pair met telefoon / SE K600 , K750i geen sync . Vervolgens kunt u de contacten verzenden via bluetooth van de mobiele telefoon om de carkit .

Hoe kan ik een gekoppeld apparaat verwijderen ?.

Een gekoppeld apparaat kan worden verwijderd door te gaan naar Instellingen - > Gekoppelde apparaten en selecteer het apparaat dat u wilt verwijderen - scroll naar beneden en selecteer DELETE en wanneer de kit wordt gevraagd of u zeker weet , drukt u op de groene knop . Het wordt aanbevolen dat dit gebeurt voor alle apparaten die niet in gebruik is om ruimte vrij te maken .

Bewerkt (15 april 2016 19:14)
hoefhaan

hoefhaan

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 15 april 2016
  • 19:28

Door hem opnieuw in te stellen zijn alle instellingen en alle koppelingen gereset, hij reset dan de hele parrot. Was trouwens nog een heel gedoe, eerst een programma downloaden, dan met laptop met bluetooth in auto gaan zitten, koppelen en updaten.

De Update van de parrot heb ik juist gedaan omdat de contacten er niet meer in kwamen.

Dus chronologisch:

Eerst geen problemen onder android 5 lollipop
Update naar android 6 marsmellow: dubbele contacten in parrot, niet in telefoon
Ontkoppelen, reset parrot etc om dit op te lossen: totaal geen synchronisatie contacten meer
Vandaag alles ontkoppelt, totale reset parrot met een update: nog steeds geen synchronisatie contacten

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 15 april 2016
  • 19:41

ik zag al wel dat de update voor de parrot er wel aan de contacten is gesleuteld. , ook de syncronisatie.

dan wordt het wachten op een nieuwe update voor de parrot of galaxy of contact opnemen met beide bedrijven en je probleem voorleggen.

dan houdt het voor mij hier op, ik geen ideeen meer.

Version 5.00Available to download from www.parrot.com, the new software 5.0 of the CK3100 LCD brings significant improvements for the user:
- Synchronization of contacts and call log optimized: faster and more spread, with a new protocol built-in for better synchronization with iPhone in particular.
- Greater compatibility: interoperability and compatibility with all Bluetooth telephones and Smartphones, current and future.
- Simplified navigation: complete revision of the pairing menu for a more intuitive user interface.

hoefhaan

hoefhaan

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2016
  • 18:27

Probleem opgelost!
Ik heb de afgelopen tijd een aantal systeem updates op mijn Samsung s6 gehad en spontaan synchroniseert hij weer….
Duurde even maar dan heb je ook wat…

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 17 augustus 2016
  • 19:27

tja die updates ook altijd.

maar mooi dat je toestel weer contact maakt met de parrot.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren