Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hanssgl

Hanssgl

• Lid sinds 30 januari 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2016
  • 08:06

Hallo Allemaal, even de volgende vraag. Kan je de Marsmallow van Vodafoon versie op een unbranded samsung s6 zetten.
Die die van mij heeft de PHN Code.
Zou deze versie willen flashen
We are giving away nice prizes for premium members!

ModelSM-G920F
Model nameGalaxy S6
CountryNetherlands (Vodafone)
VersionAndroid 6.0.1
Changelist7025264
Build dateTue, 16 Feb 2016 01:14:05 +0000
Product codeVDF
PDAG920FXXU3DPB8
CSCG920FVFG3DPB8

Groetjes HansBrunssum

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 februari 2016
  • 11:58

Volgens mij kan het geen kwaad en functioneert alles wel. Alleen heb je er dan een paar vodafone apps bij. 
Maar volgens mij is de PHN update ook gestart.

http://androidworld.nl/nieuws/marshmallow-samsung-galaxy-s6-edge/

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 23 februari 2016
  • 12:37

Volgens mij kan het geen kwaad en functioneert alles wel. Alleen heb je er dan een paar vodafone apps bij. Maar volgens mij is de PHN update ook gestart. http://androidworld.nl/nieuws/marshmallow-samsung-galaxy-s6-edge/

Niels je verwijst nu naar de 6 edge…hij heeft de gewone S6

Als je een PHN versie hebt zou ik niet de VDF versie flashen die heeft nl een andere PIT file

AW Forum Queen voor het leven

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 februari 2016
  • 15:40

volgens mij gaat dat artikel over de S6 en de S6 edge.

waarom denk je dat de PIT anders is?

xander77

xander77

• Lid sinds 01 november 2012
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2016
  • 15:43

ipv de firmware van vodafone te (welke gewoonweg niet gaat werken ivm andere pit ) ik weet dat het niet gaat lukken omdat ik dit al geprobeerd heb….

misschien beter als je niet kan wachten op 6.0.1 dat je de franse versie pakt dit is zo te zien op sammobile een gewone er staat tenminste geen provider bij……

xander

siccoxx

siccoxx

• Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2016
  • 18:13

Ik zou het niet doen,

Ik heb het geprobeerd vandaag, 6.0.1 gedownload, en geinstalleerd. Maar geen succes, telefoon zit muurvast, kom alleen nog in de download modes. Ook weer geprobeerd 5.1 te installeren. Ook dit heeft geen succes. 

Ik las inderdaad ook dat de PIT files anders zijn. Maar ik wil hier eigenlijk niet aan gaan beginnen…

Een van jullie nog tips zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken? 

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 23 februari 2016
  • 19:25

Ik zou het niet doen, Ik heb het geprobeerd vandaag, 6.0.1 gedownload, en geinstalleerd. Maar geen succes, telefoon zit muurvast, kom alleen nog in de download modes. Ook weer geprobeerd 5.1 te installeren. Ook dit heeft geen succes. Ik las inderdaad ook dat de PIT files anders zijn. Maar ik wil hier eigenlijk niet aan gaan beginnen… Een van jullie nog tips zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken?

Blijf even bij je eigen post die je hier al over gemaakt hebt….is wat overzichtelijker voor iedereeen….als je in elke post je probleem gaat zetten zien we, en jij straks zelf ook niet meer, door de bomen het bos qua antwoorden niet meer….

AW Forum Queen voor het leven

Hanssgl

Hanssgl

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2016
  • 08:01

Ik zou het niet doen, Ik heb het geprobeerd vandaag, 6.0.1 gedownload, en geinstalleerd. Maar geen succes, telefoon zit muurvast, kom alleen nog in de download modes. Ook weer geprobeerd 5.1 te installeren. Ook dit heeft geen succes. Ik las inderdaad ook dat de PIT files anders zijn. Maar ik wil hier eigenlijk niet aan gaan beginnen… Een van jullie nog tips zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken?
Blijf even bij je eigen post die je hier al over gemaakt hebt….is wat overzichtelijker voor iedereeen….als je in elke post je probleem gaat zetten zien we, en jij straks zelf ook niet meer, door de bomen het bos qua antwoorden niet meer….
Hallo.
Wilde even doorgeven dat het gelukt is met het installeren van Marshmallow 6.01 geflashd met Odin het ging heel goed.
heb wel de franse versie erop gezet, en toen op nederlands gezet.
ModelSM-G920F
Model nameGalaxy S6
CountryFrance
VersionAndroid 6.0.1
Changelist7025264
Build dateFri, 22 Jan 2016 13:50:27 +0000
Product codeXEF
PDAG920FXXU3DPAD
CSCG920FOXA3DPAE

Groetjes HansBrunssum

Hanssgl

Hanssgl

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2016
  • 08:02

Groetjes HansBrunssum

Hanssgl

Hanssgl

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2016
  • 08:03

Hallo.
Wilde even doorgeven dat het gelukt is met het installeren van Marshmallow 6.01 geflashd met Odin het ging heel goed.
heb wel de franse versie erop gezet, en toen op nederlands gezet.
ModelSM-G920F
Model nameGalaxy S6
CountryFrance
VersionAndroid 6.0.1
Changelist7025264
Build dateFri, 22 Jan 2016 13:50:27 +0000
Product codeXEF
PDAG920FXXU3DPAD
CSCG920FOXA3DPAE

Groetjes HansBrunssum

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren