Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mikeymike10

Mikeymike10

• Lid sinds 20 januari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2016
  • 17:18

Hallo,

Ik heb sinds kort de galaxy s6. Ik heb alleen een probleem met het scherm, ik moet af en toe heel hard drukken met mijn vinger om apps te openen, te scrollen of om een letter te krijgen op het beeldscherm. Hebben meer mensen hier last van en is hier een oplossing voor?

Ro0sz

Ro0sz

• Lid sinds 20 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2016
  • 23:30

Hallo, Ik heb sinds kort de galaxy s6. Ik heb alleen een probleem met het scherm, ik moet af en toe heel hard drukken met mijn vinger om apps te openen, te scrollen of om een letter te krijgen op het beeldscherm. Hebben meer mensen hier last van en is hier een oplossing voor?
Hoihoi, ik heb de S6 nu sinds juli en ervaar hetzelfde probleem met enige regelmaat. Persoonlijk vermoed(de) ik dat het bij mijn telefoon komt door de displaybescherming van gorilla glas. Het probleem treedt bij mij met name op als ik koude handen heb. Ik gebruik daarom soms op zulke momenten wel eens een stylus. Dit werkt wel normaal namelijk, met uitzondering van dicht op de randen van het scherm.

Overigens heb ik vaak ook problemen met de vingerafdrukidentificatie. Best wel vaak herkent mijn telefoon mijn vingerafdruk gewoon helemaal niet. Met het back up wachtwoord of Android apparaatbeheer kan ik hem na een paar mislukte pogingen dan weer ontgrendelen. 

Ik weet niet of het iets te maken heeft met elkaar, maar beide, dus zowel de schermongevoeligheid als het niet kunnen ontgrendelen via vingerafdrukken treden vaak gelijktijdig op.

Behalve gebruik van een stylus en een andere vergrendelingsmethode heb ik verder ook nog niet echt een oplossing gevonden.

Bewerkt (20 januari 2016 23:32)
Hanssgl

Hanssgl

• Lid sinds 30 januari 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2016
  • 08:35

Hallo, Ik heb sinds kort de galaxy s6. Ik heb alleen een probleem met het scherm, ik moet af en toe heel hard drukken met mijn vinger om apps te openen, te scrollen of om een letter te krijgen op het beeldscherm. Hebben meer mensen hier last van en is hier een oplossing voor?
Hallo ik heb dat probleem ook gehad, en heb het nu opgelost, het werkt perfect.
Omdat ik deze oplossing niet kwijt wilde komen heb ik deze op mijn website geplaatst.
Kijk dan onder slechte respons S

http://webloghans.nl/mijn-samsung-s6-32-gb-sm-g920f.html

Groetjes HansBrunssum

marciemarc72

marciemarc72

• Lid sinds 24 februari 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2016
  • 20:47

Wanneer het probleem zich weer voordoet, zou je eens kunnen proberen om om met smartmanager je ram geheugen op te schonen. Kijk eens of er dan verbetering optreedt.

Misschien een gekke vraag, maar wat voor soort hoesje gebruik je? 
Ik had dit probleem ook met gebruik van een Krusell cover…..de magneet die daarin zit, werkte averechts op de prestaties van mijn S6.

Groeten,
Marc

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 24 februari 2016
  • 21:10

Hoihoi, ik heb de S6 nu sinds juli en ervaar hetzelfde probleem met enige regelmaat. Persoonlijk vermoed(de) ik dat het bij mijn telefoon komt door de displaybescherming van gorilla glas. Het probleem treedt bij mij met name op als ik koude handen heb. Ik gebruik daarom soms op zulke momenten wel eens een stylus. Dit werkt wel normaal namelijk, met uitzondering van dicht op de randen van het scherm. Overigens heb ik vaak ook problemen met de vingerafdrukidentificatie. Best wel vaak herkent mijn telefoon mijn vingerafdruk gewoon helemaal niet. Met het back up wachtwoord of Android apparaatbeheer kan ik hem na een paar mislukte pogingen dan weer ontgrendelen. Ik weet niet of het iets te maken heeft met elkaar, maar beide, dus zowel de schermongevoeligheid als het niet kunnen ontgrendelen via vingerafdrukken treden vaak gelijktijdig op. Behalve gebruik van een stylus en een andere vergrendelingsmethode heb ik verder ook nog niet echt een oplossing gevonden.
een mogelijke oplossing voor de slechte vingerafdrukidentificatie is dat je bijvoorbeeld drie maal de dezelfde vinger gebruikt om aan te melden in de instellingen bijv nummer 1,2, en drie voor dezelfde rechter duim aanmeld in de instellingen, dit werkte toen ik mijn galaxy s6 nog had prima.

Bewerkt (24 februari 2016 21:13) | Text aangepast
Passcall

Passcall

• Lid sinds 12 oktober 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2016
  • 20:04

Hallo ik heb dat probleem ook gehad, en heb het nu opgelost, het werkt perfect. Omdat ik deze oplossing niet kwijt wilde komen heb ik deze op mijn website geplaatst. Kijk dan onder slechte respons S http://webloghans.nl/mijn-samsung-s6-32-gb-sm-g920f.html
Dit werkte echt perfect! 

diana1968

diana1968

• Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2017
  • 12:55

Hallo hans. Ik zou graag je uitleg ook krijgen.

arjandh75

arjandh75

• Lid sinds 01 februari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2018
  • 11:04

Beste Hans,

Wat is de oplossing die je op jouw website hebt gezet? Deze website is helaas niet meer te bereiken.

Alvast bedankt.

Arjan den Hollander.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren