Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

TheCub

TheCub

• Lid sinds 13 mei 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 25 november 2015
  • 19:07

@TheCub, het is geen Windows waar je mee te maken hebt. Bij Android geldt de regel: ongebruikt geheugen is verspild geheugen. Het is dus volledig normaal dat het geheugen zoveel mogelijk wordt benut. Android regelt dat prima zelf. De geheugenbug waar over gesproken wordt is een Android bug, geen Samsung bug. Deze bug is voor zover ik weet in 5.1.1 (gedeeltelijk) opgelost en in 6.0 sowieso opgelost. Wat ik maar wil zeggen: je maakt je ten onrechte ergens druk over. Nogmaals, het is geen MS Windows.

Bedankt voor je antwoord, ik las dat 6.x in januari komt. maar naar de wel bekende geheugen vind ik het ook best raar.
dat applicaties die ik heb af gesloten zich zelf weer starten. waarom kan je niet zeggen "facebook"  sluiten en pas als ik facebook start mag je data opvragen.. 
maar zo ook "groups"  "messenger" "instagram"  die doen dit ook allemaal zag ik …

als dit daadwerkelijk gesloten kan worden in de root versie of misschien in 6.x  dan is het een ideale OS.

A.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2304
  • Reputatie 70
  • 25 november 2015
  • 22:09

Nogmaals, je maakt je druk om niets. Android regelt dit allemaal zelf automatisch.
Als je toch perse hier zelf enige invloed op wilt uitoefenen dan kun je overwegen te rooten en dan bijv. Greenify gebruiken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren