Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

caravia_asterix

caravia_asterix

• Lid sinds 19 april 2012
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2015
  • 20:32

Heb 2 weken geleden een samsung S6 gekocht
Vingerafdruk beveiliging werkt, maar smart lock wil maar niet werken om het vergrendelscherm te ontgrendelen.
het home als vertrouwde plaats ingesteld, en is ook mijn home, ook enkele andere plaatsen, maar moet maar steeds opnieuw ontgrendelen met mijn vingerafdruk. Ook indien ik GPS inschakel, of ipv wifi 4G inschakel,
Waaraan zou dit liggen? iemand tips?
thx

Bewerkt (26 oktober 2015 20:33) | typfout en vergrendelscherm
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5967
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 oktober 2015
  • 18:26

ik weet niet hoe het bij de S6 zit, maar bij mijn telefoon moet ik na 4u inactiviteit mijn toestel ontgrendelen of ik nu op een bepaalde locatie ben of gekoppeld ben aan een bluetooth apparaat of niet. Kan het zijn dat je 4u geen gebruik hebt gemaakt van je toestel voordat je wilt ontgrendelen?

caravia_asterix

caravia_asterix

• Lid sinds 19 april 2012
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2015
  • 21:23

ik weet niet hoe het bij de S6 zit, maar bij mijn telefoon moet ik na 4u inactiviteit mijn toestel ontgrendelen of ik nu op een bepaalde locatie ben of gekoppeld ben aan een bluetooth apparaat of niet. Kan het zijn dat je 4u geen gebruik hebt gemaakt van je toestel voordat je wilt ontgrendelen?

daaraan ligt het bij mij niet, hoe hard ik ook maar probeer, het wil gewoon niet werken dat smart lock gedoe.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren