Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

NLconing

NLconing

  • Lid sinds 17 augustus 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 17 augustus 2015
  • 00:09

Beste,

Sinds net is mijn Galaxy S6 overleden denk….

Ik heb een zwart scherm met een wit kuisje rechts onderin. Ik zag net nog wel dat ik whatsapp binnen kreeg.
Dit zag ik op Zwart scherm met Dubbel naast elkaar(2 apparten vakken) Wie het was en wat er stond.
Sinds dien doet me telefoon helemaal niks meer behalve geluid maken bij elk bericht.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Met vriendelijke groeten,
Coning

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • #2
  • 17 augustus 2015
  • 10:51

als je hem helemaal uitzet en weer aanzet verschijnt het samsung logo dan nog wel of valt er dan ook niets te zien?

klompwouter

klompwouter

  • Lid sinds 15 oktober 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #3
  • 15 oktober 2015
  • 18:11

Ja ik heb precies hetzelfde zelfde probleem…
Op den duur doet ie t weer maar ben benieuwd wat het is…
Vorige week helemaal terug op fabrieksinstellingen en 2 dagen later begon t gezeur weer

klompwouter

klompwouter

  • Lid sinds 15 oktober 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #4
  • 15 oktober 2015
  • 18:14

Als je hem geforceerd uit zet (omdat anders uitzetten niet kan) start hij opnieuw op alleen na 't logo van Samsung hoor je een geluidje en dan heb je weer zwart scherm met een kruisje..
Als je er eindelijk uit gaat na lang wachten krijg je samsung VR gear
En soms zegt ie uit te niets batterij delen… zonder hij ergens op is aangesloten

AlbertJans

AlbertJans

  • Lid sinds 18 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #5
  • 18 oktober 2015
  • 22:24

Ook ik heb het zelfde al een paar weken, ook terug gezet naar fabrieksinstellingen, en nu na een week wederom hetzelfde. Lijkt alsof samsung de gear app zelf zonder te vragen download en installeert en dan begint het gedonder, ook als ik de app verwijder staat ie er na een dag of paar uur er weer in. Bij zwart scherm ook na harde reset lukt het soms niet en soms wel om het zwarte schermpje te ontwijken…. En mijn samsung s6 vraagt met zo'n robotstemmetje steeds om iets af te koppelen om het installatieproces af te ronden. Nu heb ik het vermoeden dat het aan de usb-aansluiting ligt, want het gaat om software voor de VR bril, welke ik overigens niet heb.
Iemand al een iedee hoe dit op te lossen? Ik ga morgen in ieder geval maar eens met mijn provider overleggen.

klompwouter

klompwouter

  • Lid sinds 15 oktober 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #6
  • 18 oktober 2015
  • 22:35

Ik heb t al opgelost..
Mijn telefoon ingeleverd bij de winkel.. het is waarschijnlijk een storing bij je ingang van t oplaat punt.. daarom worden allemaal app dingen opgestart… nu komt er een nieuwe in en is als t goed is alles opgelost…
Bij mij was t dus of een zwart scherm met kruisjes
Of batterij delen met een ander toestel
Of aangesloten op een dock station…
Zonder dat er ook maar een kabel aanzat..
Ik zou terug gaan naar de winkel het is nog gewoon garantie

AlbertJans

AlbertJans

  • Lid sinds 18 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #7
  • 19 oktober 2015
  • 09:19

Oké, dat vermoeden had ik al. Ik er ook mee naar de winkel. Bedankt vooe je reactie.

thomas1113

thomas1113

  • Lid sinds 08 maart 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #8
  • 8 maart 2016
  • 16:31

Hallo,
Mijn Samsung Galaxy S6 heeft steeds een zwart beeld met een wit kruisje. Ik kan nu niks meer doen. Ik heb al enkele dingen geprobeerd wat het probleem zou moeten oplossen maar het is nog niet opgelost. Kan iemand mij helpen??

Alvast bedankt

mgv Thomas

klompwouter

klompwouter

  • Lid sinds 15 oktober 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #9
  • 8 maart 2016
  • 17:51

Is je oplaad punt in je telefoon.. had ik ook waar t stekkertje in gaat is kapot even laten maken in de winkel 

thomas1113

thomas1113

  • Lid sinds 08 maart 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #10
  • 9 maart 2016
  • 14:25

valt dat onder garantie?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren