Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Shanneke

Shanneke

• Lid sinds 06 november 2014
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2015
  • 10:55

Hoi hoi allemaal,

Wie o wie kan mij helpen. Omdat ik problemen had met muziek en foto's die verdewenen waren heb ik mijn telefoon moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen. Daarvoor een backup gemaakt van de telefoon en dus ook van Whatsapp. Echter bij het opnieuw configureren van de telefoon en Whatsapp kreeg ik niet de vraag of ik mijn oude berichten wil herstellen. Hij heeft blijkbaar groepsberichten wel gevonden, maar verder ben ik alles kwijt. Nou las ik op internet dat ik de backup database bestand evt handmatig kan verplaatsen/aanpassen, weleens gedaan en dat werkt prima. Echter op de telefoon is deze natuurlijk leeg. Wie weet waar ik deze kan vinden in de Backup op mijn PC. Ik heb de backup dus nog wel… maar weet niet precies hoe hij deze wegschrijft/waar zodat ik deze kan pakken en op de telefoon zetten. Iemand enig idee?

Dit een voorbeeld van wat ik dan zie…

https://www.dropbox.com/sh/vznua4ass7yfi0x/AAC3ZSDKbj9RxQk-dQq_0EcLa?dl=0

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,
Shanneke

:

aroe

aroe

• Lid sinds 13 maart 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2015
  • 08:23

Ik denk dat je deze kwijt bent en niet meer zou kunnen herstellen. Wat je beter kan doen is handmatig een back-up maken dan weetje precies wat je zelf opslaat, ik gebruik nooit programma's om van mijn toestel een back up te maken ik werk als volgt,

Eerst exporteer ik al mijn contacten naar 1 bestand dat kan via instellingen bij je contacten lijst, heb je 1 bestand en kan je zo weer inladen wanneer je het nodig hebt. Sluit je tel aan op je pc en maak een hoofdmap met de naam back-up of wat voor naam jij het wil geven. Zet daar alles in wat je wilt houden dus als eerst je contacten staan mooi in 1 file gemaakt, dan sleep je de map DCIM daar staan al je fotos en video's in, je hebt al bijna een volledige back up wat ik dan nog eens doe is alle mapjes rond lopen kijken of er belangrijke dingen in staan zo niet hoef je er niks mee te doen. Zoals whatsapp heeft een eigen map inclusief de back up bestanden van je gesprekken dus die zet je ook in dat mapje die je hebt gemaakt. al met al iets langer werk maar ik weet zeker dat ik mijn rommel niet kwijt ben als ik mijn tel reset die back up programma's vertrouw ik voor geen meter want daar is het me zelf ook al een paar keer mis mee gegaan en veel meer dan wat hier boven staat doen ze niet. Misschien je instellingen terug zetten en je achtergrond dat is alles wel z'n beetje dat kan je zelf ook en heb je weer een beetje het gevoeld dat je een nieuw toestel in je handen hebt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren