Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Shanneke

Shanneke

• Lid sinds 06 november 2014
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2015
  • 17:51

Yessssssssssssssssssssss Nufan, het werkt…. Thanks Thanks Thanks… nu hopen dat het zo blijft… word er gek van..iedere keer dat gedoe…. zonder aantoonbare reden.

Nogmaals bedankt!

Groet,
Shanilva

:

NUFAN

NUFAN

• Lid sinds 12 juli 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2015
  • 17:55

Goed zo. (Y) Het is niet de ideaalste manier, maar het werkt.
Als je eenmaal weet wat je doen moet is het een volgende keer (hoop het niet) een eitje.

Succes verder..

Erruhwin

Erruhwin

• Lid sinds 25 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2015
  • 20:50

Hoi Nufan,

Ik heb je oplossing geprobeerd, bij de foto's is het gelukt, bij de Music map krijg ik de melding: kan niet extraheren.
Enig idee ?

Gr Erwin

JeWe_

JeWe_

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 september 2015
  • 18:14

op zich wat Aroe zegt is wel een goeie oplossing, tenminste als je je foto's en video's niet kwijt wilt raken.
maar wat ik begrijp van het probleem waarmee dit topic opent is dat 1 of meerdere 'shortcuts' naar de categorieen Afbeeldingen, Video's, Audio, Documenten en Downloadhistorie niet meer werken.
Categorie "Afbeeldingen" laat alle afbeeldingen (de zichtbare > er is ook nog een instelling om verborgen bestanden zichtbaar te maken) van je toestel zien dus ook al die whatsapp fotos die op je toestel staan. De fotos en video's van je camera, maar ook de screenshots die je maakt, staan (als er niets gewijzigd is) in de map DCIM.
Als je drukt op Apparaatopslag in Mijn bestanden dan zie de mappen op je toestel, dus ook DCIM. Als de afbeeldingen daarin staan dan zijn ze niet weg, maar dan kan die 'shortcut' op 1 of andere manier de afbeeldingen niet meer lezen, dus zichtbaar maken.
Dus voordat je een reset doet >> via een usb kabel het toestel verbinden met je computer en de afbeeldingen (en al die andere bestanden die je wilt bewaren) kopieren naar een backup map, bijv back samsung met datum.
Jammer is natuurlijk dat je als gebruiker niet zelf kan aangeven in welke mappen "categorie Afbeelingen" wel of niet mag zoeken.
Hoop dat dit nog wat duidelijkheid biedt. En ik schat in dat Mijn bestanden niet in alle mappen op het toestel zoekt, maar dat weet ik niet zeker. Als verkenner gebruik ik altijd de app ES File Explorer.

Luciaf

Luciaf

• Lid sinds 08 mei 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2019
  • 11:11

Hoe kan ik alles in die map zetten, als ik het kwijt ben ?

Luciaf

Luciaf

• Lid sinds 08 mei 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2019
  • 11:13

Ik heb gezien dat de foto's nog in Samsung Cloud staan, maar hoe kan ik deze op de pc openen ?

JeWe_

JeWe_

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2019
  • 13:08

Ik heb gezien dat de foto's nog in Samsung Cloud staan, maar hoe kan ik deze op de pc openen ?
dag luciaf, je kan via https://support.samsungcloud.com de cloud via webbrowser benaderen. Je moet wel een account hebben, maar als het goed is heb je dat aangemaakt anders kan je niet zien dat foto's in samsung cloud staan. Op je telefoon te vinden onder instellingen / cloud en accounts.
Je logt in en dan zie je een balk met het aantal Gb's dat je hebt gebruikt. Als je daar op klikt dan kom je in de mappen.
Hoop dat dit voor je werkt. Succes en groet, jEwE

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren