Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2015
  • 14:49

Maken jullie gebruik van een screenprotector voor de S6?

Ikzelf denk er over na maar lees zoveel verschillende verhalen over het gebruik ervan. Het glas van de S6 is toch dermate sterk dat er nauwelijks krassen op kunnen komen? Ik maak gebruik van ‘gewone’ case en dus geen flipcase en heb nu (al) een heel klein krasje.

Misschien moet ik er me maar niet al te druk over maken. Het is een gebruiksvoorwerp wat je iedere dag gebruikt en dan is het logisch dat dit een keer gaat gebeuren. Hiervoor had ik een S2 en daar zitten nu al behoorlijk wat krasjes op. Maar op de een of andere manier was ik daar aan gewend en ‘zag ik ze niet meer’.

Wat adviseren jullie?

repairmeester

repairmeester

• Lid sinds 02 maart 2015
  • Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2015
  • 15:48

Een displayfolie kan nooit kwaad om te gebruiken. Er zijn verschillende soorten, van een gewone displayfolie, tot verharde (tempered) glas.

Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2015
  • 18:44

Ik gebruik always een screenprotector. Zelfs mijn s1 is nog als nieuw

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2015
  • 18:52

Dat het geen kwaad kan snap ik. Maar werkt het ook en ziet het er ook nog een beetje uit? En welke zou je dan adviseren?

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2015
  • 20:51

Enahmir
Ik gebruik always een screenprotector. Zelfs mijn s1 is nog als nieuw

Leuk. Welke gebruik je?

cashje

cashje

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 298
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2015
  • 21:34

Zoals je al zegt het is een gebruiksvoorwerp.
Toevallig zit er op mijn s4 eentje op van de fabriek uit.
Maar ik vind dat je display minder mooi word en soms voelt het raar aan.
Ik gebruik wel altijd een flipcase en mijn ervaring is dat ie dan zelfs na 2 jaar super netjes blijft

Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2015
  • 10:33

Gewoon een clear, geen mat, van 5 euro ofzo. Die van belkin zijn ook prima.

Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2015
  • 14:20

Ik zie op internet die glazen…lijken me ook mooi en betere bescherming. Ga ik proberen.

despiegeleer

despiegeleer

• Lid sinds 07 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2015
  • 14:33

Zeker een folie erop. Ik heb mijn s6 gekocht toen die net binnen was in de winkel. Dus nog geen folies of hoesjes beschikbaar. Heb die dan dadelijk online besteld en op de 3 dagen dat ik erop moest wachten had ik al een aanzienlijke kras op mijn scherm. En ik zweer je, ik ben altijd zeer zorgzaam met mijn toestel. Hij heeft enkel in mijn broekzak van trainigsbroek gezeten of op de tafel naast mij gelegen. (Voet gebroken dus 85% van de dag platte rust)
Zeer jammer. Maar ik zou dus zeker een folie gebruiken, heb dat jarenlang op mijn iphone gebruikt, scherm ziet er nog steeds als nieuw uit en voelt imo niet raar aan.

aroe

aroe

• Lid sinds 13 maart 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2015
  • 17:26

Ik adviseer je een glasplaatje eerder altijd een folie plaatje gehad die werken prima naar een maandje heb je toch wel een nieuwe nodig als je een beetje van netjes houdt, een glasplaatje is daar in tegen vele malen harder en stugger en dus kras vaster en minder kans om stof onder je protector te krijgen. Ze beweren zelfs dat die een groot deel van de klap op kan vangen als je toestel op het beeld valt of het waar is weet ik niet. een glasplaatje zal ik je aanraden, gewoon omdat dat niet meer zomaar een gebruikers voorwerp is maar veel meer dan dat, een agenda, emails, contacten etc. Een glasplaatje kost +-20 euro en ongeveer 10 op de zwarte markt een screen protector folie kost ongv 10 euro en gaat minder lang mee uit eindelijk zal je goedkoper uit komen dan te pielen met een folietje.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren