Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rochusdevos

rochusdevos

• Lid sinds 27 maart 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2016
  • 18:30

beste raffie21, ik zit nu met het probleem van iets met mijn batterij delen. mijn batterij laad niet meer op via allen opladers, zelfs monitor niet. heeft u ondertussen al een oplossing gevonden?

geninazz79

geninazz79

• Lid sinds 11 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2016
  • 23:23

Ik heb juist het zelfde probleem nu voor. heb heb jij hier voor een oplossing gevonden?

Bewerkt (12 augustus 2016 00:06)
riechieard

riechieard

• Lid sinds 28 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2016
  • 21:45

Ik heb nu precies hetzelfde probleem met mijn galaxy s6, ik kreeg een melding over een deelkabel waardoor ik stroom kan delen (zie bijlage). Nu laad mijn mobiel heel traag op ( > 5 uur voor 10-100%) . Ook kan de bijgeleverde snel-lader niet meer snel-laden, er staat nu opladen via kabel i.p.v. snel-laden.
Als ik een andere lader (van de galaxy s3 mini) in de telfoon steek duurt het even lang, maar krijg ik een melding dat ik de orginele lader moet gebruiken omdat het laden dan snel gaat, dit werkt niet. 
Nu is mijn orginele galaxy s6 snel-lader nat geweest, en heb ik hem vervolgens gewoon gebruikt… nu weet ik niet of dit er iets mee te maken heeft want de lader was droog toen ik hem er in stak. 
Is het probleem met jouw galaxy s6 al opgelost? Dan zou ik het graag horen.

mariskastuijt

mariskastuijt

• Lid sinds 06 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2016
  • 22:53

hey ik heb ook hetzelfde probleem als jullie maar als je zn draadloze oplader koopt (zn ding waar je je telefoon alleen maar op hoeft te leggen) dan laad hij gwn weer op

annoniempjexx

annoniempjexx

• Lid sinds 20 februari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2017
  • 05:31

ik heb net mijn telefoon 7 dagen en heb nu ook dat probleem ik heb voor dta hij leeg was een harde reset gegeven datstond op de tmobile site mar nu doet hij het niet meer heeft iemnd al een oplossing ik heb dit ook met mijn galexy a3 2016

Bewerkt (20 februari 2017 05:34)
annoniempjexx

annoniempjexx

• Lid sinds 20 februari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2017
  • 05:34

Help, mijn galaxy s6 (SM-G920F) laad niet meer op. Waneer je de stekker er in doet krijg ik wel een grijze batterij met een oplaad icoon te zien, echter verdwijnt deze ook vrij snel weer en komt er geen groen opladende batterij. Iemand die toevallig (nu al) het zelfde heeft meegemaakt, of weet hoe ik dit oplos?
en  is het opgelost

ines29roosen

ines29roosen

• Lid sinds 18 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 december 2017
  • 21:01

De Samsung Galaxy edge 6 heeft aan dat hij oplaadt maar blijft de hele tijd op 0% staan, hoe kan Dit?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren