Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

martijnn0

martijnn0

  • Lid sinds 22 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 22 april 2015
  • 16:32

Help, mijn galaxy s6 (SM-G920F) laad niet meer op.

Waneer je de stekker er in doet krijg ik wel een grijze batterij met een oplaad icoon te zien, echter verdwijnt deze ook vrij snel weer en komt er geen groen opladende batterij. Iemand die toevallig (nu al) het zelfde heeft meegemaakt, of weet hoe ik dit oplos?

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6014
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #2
  • 22 april 2015
  • 17:28

heb je een andere stekker geprobeerd?

als die ook niet werkt, even terug naar de winkel.

martijnn0

martijnn0

  • Lid sinds 22 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #3
  • 22 april 2015
  • 22:39

Ik heb inderdaad ook een andere stekker geprobeerd, maar zonder reseltaat. Ook kan ik mijn galaxy s4 wel gewoon opladen met deze stekker. Ik heb mijn telefoon met een abbonament van een provider die geen wnkels heeft, ik ga morgen langs een samsung service winkel. Hopelijk kunnen zei mij verder helpen.

jfck

jfck

  • Lid sinds 04 mei 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #4
  • 4 mei 2015
  • 22:49

Ik heb mijn s6 nu 3 dagen en laad ook niet meer op. Precies wat jij omschreef. Hebben zij jou verder kunnen helpen?

ley

ley

  • Lid sinds 05 mei 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #5
  • 5 mei 2015
  • 18:41

Volledig afzetten….effe wachten….terug opzetten…(connection fault reset).

Enahmir

Enahmir

  • Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • #6
  • 6 mei 2015
  • 03:23

Doet mijn tab ook als ie te leeg is. Ik doe gewoon stekker eraan en na een tijdje komt de batterij. Kan wel uurtje of half duren gelof ik.

Kropstar

Kropstar

  • Lid sinds 10 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #7
  • 10 november 2015
  • 09:22

Mijn Samsung van mei 2015 laad sinds zondag ook niet meer op via de lader(s). Gek genoeg wel via de USB van mijn monitor! Dus de standaard lader deed hetzelfde als bij de topiqstarter. Ook een Nexus 5 lader geeft geen lampje oid.

Verschillende kabels gebruikt maar zonder resultaat. Vrouwlief haar S6 doet het prima met alle laders en snoeren en stopcontacten.

Opsturen lijkt de oplossing want gekocht via GSMWijzer.nl, kan hem niet missen eerlijk gezegd… bah!!
Maar ik lees iets over Samsung winkels? Waar zijn die ;-)?

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6014
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #8
  • 10 november 2015
  • 09:42

Maar ik lees iets over Samsung winkels? Waar zijn die ;-)?

hier kun je zien welke servicepunten bij jou in de buurt zijn: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/

repairmeester

repairmeester

  • Lid sinds 02 maart 2015
  • Berichten 77
  • Reputatie 10
  • #9
  • 10 november 2015
  • 12:49

Zulke problemen ontstaan meestal door de USB connector op de telefoon en er is een interventie op het moederbord vereist.

raffie21

raffie21

  • Lid sinds 28 december 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 28 december 2015
  • 23:35

Help, mijn galaxy s6 (SM-G920F) laad niet meer op. Waneer je de stekker er in doet krijg ik wel een grijze batterij met een oplaad icoon te zien, echter verdwijnt deze ook vrij snel weer en komt er geen groen opladende batterij. Iemand die toevallig (nu al) het zelfde heeft meegemaakt, of weet hoe ik dit oplos?

Beste Martijnn0, Is het probleem inmiddels opgelost? Ik heb nu namelijk precies hetzelfde probleem. Ik laat het toestel maar ophalen voor reparatie. Heb je toevallig ook een melding gehad over een batterij delen, deelkabel of zoiets??

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren