ik had het probleem ook met mijn samsung galaxy s5 mini en het probleem is nu opgelost!!!!!
bedankt voor deze super hulp!!!
Ik heb ook een Samsung en nu vraagt hij ook om een backUp wachtwoord ,ik kan nergens een backUp wachtwoord terug vinden,heb ook al een andere simkaart er in gedaan niks hoor,waardeloos,wie kan mij helpen
Dat werkt bij mij dus niet. ik weet niet of er met de laatste update nog iets veranderd is aan de toetsen combinatie.
Wat nou als je een heleboel foto's hebt op je telefoon gaan die dan ook weg als je het reset?
Ja, bij fabrieksreset is alles weg, tenzij je natuurlijk online backups hebt..
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 9 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
als ik dat heb gedaan kom ik inderdaad bij het scherm alleen dan zegt hij dat hij geen opdracht heeft gekregen
hallo,
ik heb sinds kort mijn samsung j6 2018 terug gevonden nu heb ik het probleem dat ik 1 mijn wachtwoord ben vergeten en 2 ik mijn telefoon niet kan uitschakelen omdat ik eerst mijn backup wachtwoord moet invullen
kan iemand mij helpen?
habiba.
Zie instructions hier
Via Google account of Samsung account kun je wachtwoord resetten.
Weet je die ook niet meer, dan heb je pech.
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 9 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hoii ik heb een samsung s5 en ik wil fingerprint erin zetten alleen ik weet het backup wachtwoord niet meer hellpppp?
Alvast bedankt