Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Shanneke

Shanneke

• Lid sinds 06 november 2014
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 12 april 2015
  • 19:55

Beste allemaal,

Heb een S6.. nu 2 dagen was hem aan het uitproberen…en heb de alarmstand ingeschakeld..
Echter toen ik hem weer wilde ontgrendelen herkent hij mijn vingerafdruk niet meer..en ik weet niet meer
mijn backupwachtwoord (heel stom) heb verschillende geprobeerd…
Je krijgt de mogelijkheid om te ontgrendelen via Google, echter hij heeft in de alarmstand geen wifi…
Iemand een idee hoe ik toch erin kan komen?

Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
Shanneke

Update: Probleem inmiddels al een tijd geleden opgelost!

Bewerkt (4 mei 2015 11:40) | OPGELOST

:

v3rt1g0

v3rt1g0

• Lid sinds 09 december 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 april 2015
  • 21:09

Telefoon uitzetten, volume knop omhoog, home knop en aan knop inhouden dan kom je in een menu waar je je telefoon kunt resetten.

Bewerkt (12 april 2015 21:11) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
sietskek

sietskek

• Lid sinds 13 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 april 2015
  • 22:38

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zo deed hij het nog en opeens zegt de vingerafdruk dat hij niet werkt. Naar mijn weten heb ik niet eens een back-up wachtwoord aangemaakt en bovenstaande hielp niet :-(

sietskek

sietskek

• Lid sinds 13 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 april 2015
  • 22:54

Gelukt!!!!!!! Gelukkig had ik de net gemaakte foto's net via WhatsApp app verstuurd dus ben feitelijk niks kwijt

Shanneke

Shanneke

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 13 april 2015
  • 23:05

Hoi hoi..

Ik heb het inmiddels opgelost via een omweg…
Ik heb een andere simkaart erin gezet..en daardoor had ik wel verbinding met internet..(buiten de Wifi) die door alarmstand uitstond.. en zo ingelogd via m'n google account,had ik bij configureren telefoon ook voor die optie gekozen als extra als ik de backup-wachtwoord niet meer weet.

Overigens heeft de functie kuren..de ene keer doet hij het wel…andere keer niet..zeer irritant.

Wie weet is dit een idee.

Succes!!

Bewerkt (13 april 2015 23:08)

:

wkesteloo

wkesteloo

• Lid sinds 14 april 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 april 2015
  • 17:18

Shanneke
Hoi hoi.. Ik heb het inmiddels opgelost via een omweg… Ik heb een andere simkaart erin gezet..en daardoor had ik wel verbinding met internet..(buiten de Wifi) die door alarmstand uitstond.. en zo ingelogd via m'n google account,had ik bij configureren telefoon ook voor die optie gekozen als extra als ik de backup-wachtwoord niet meer weet. Overigens heeft de functie kuren..de ene keer doet hij het wel…andere keer niet..zeer irritant. Wie weet is dit een idee. Succes!!

Ik heb hetzelfde probleem gehad, kreeg ook na een aantal inlogpogingen de optie om te ontgrendelen via m'n Google-account. Maar als ik dat probeerde, kreeg ik doodleuk de melding dat ik weer een kans verspeeld had.
Uiteindelijk heb is mijn S6 gereset en kon ik alles weer opnieuw installeren.

Ik ben dus heel benieuwd hoe jij hebt ingesteld dat je via Google je backup-wachtwoord kunt herstellen.

William

Shanneke

Shanneke

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 14 april 2015
  • 20:05

Hoi William,

Ik heb dit vantevoren ingesteld toen ik de telefoon aan het configureren was..(in gebruik nemen).
Wel is het inderdaad zo, dat als je niet erin komt met je vingerafdruk, de scherm waar je kan inloggen via Google, maar een paar seconden blijft staan, niet genoeg om rustig je gegevens in te tikken, en ik kreeg ook die melding, ik ben blijven proberen tot ik WEL in die korte tijd lukte…(wist geen andere oplossing.

Succes met het proberen!

Groet,
Shanneke

:

Pkoolen

Pkoolen

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 april 2015
  • 20:53

Hallo, ook ik heb problemen met de vingerafdruk beveiliging.
Ik heb de raad opgevolgd om de telefoon te resetten met de combi van 3 toetsen.
Hebben jullie enig idee hoe het laden/opbouwen van de telefoon duurt?

Groetjes, piet

wkesteloo

wkesteloo

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 15 april 2015
  • 09:24

Dat resetten (factory reset) is nu juist wat ik wilde voorkomen, want dat gebeurt dus automatisch als je 10 keer het verkeerde
back-upwachtwoord invult. Je bent dat al je gegevens kwijt.

Shanneke

Shanneke

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 15 april 2015
  • 22:44

Bij mij was het niet zo dat hij na 10x automatisch ging resetten… of is dat niet wat u bedoelt.

Ik heb wel 20x geprobeerd… ik moest dan wel 15 min wachten voor de volgende pogingen, maar ik kon gewoon blijven proberen.

Shanneke

:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren