Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hnas66

hnas66

• Lid sinds 03 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2017
  • 21:31

Ik heb een samsung s6 gekocht (2de hands) en zie nu  twee zwarte puntjes bovenin het scherm.
Helaas pas bij thuiskomst.
Iemand dit wel een gezien?

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr Hans

Bijlage:

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 4 oktober 2017
  • 12:02

heb je die dots ook al je bijvoorbeeld een andere app opent of is het probleem ook tijdens het opnieuw opstarten (rebooten) van het toestel…. met andere woorden zijn ze altijd aanwezig?

je zou het toestel even in safemode kunnen zetten zo weet je of apps van derden niet het probleem veroorzaken.

verder zou je een app kunnen proberen die dead pixels kan achterhalen, zie ook link.

als de pixels op die bewuste plekken echt stuk zijn dan zit er niets anders op dan het scherm te vervangen als je er last van hebt, als je nog garantie hebt op de telefoon dan zou ik daar gebruik van maken als het tenminste vergoed wordt.

verder zou je de verkoper kunnen vragen om de telefoon weer in te nemen en het geld terug te krijgen alhoewel ik denk dat je daar weinig kans op hebt hij zal wel met het antwoord komen dat het probleem met de dots bij hem niet aanwezig was.

https://play.google.com/store/apps/details?id=it.smpm.testlcd.app&hl;=en

Bewerkt (4 oktober 2017 12:21)
hnas66

hnas66

• Lid sinds 03 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2017
  • 13:28

gizmobinky , bedankt voor je reactie.

de puntjes zijn altijd aanwezig. Het was ook al bij de aankoop alleen is het mij toen niet voldoende opgevallen.
Ik heb de verkoper gemailed maar deze heeft nog niet gereageerd.

Ik zal nog proberen in safemode & met app maar ik ben bang dat dit er hard in zit, geen idee hoe je dit kan veroorzaken.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 4 oktober 2017
  • 14:02

Dode pixiels gebeurt wel vaker het kan komen door val en stootschade, doorgebrand of niet voldoende of de juiste stroom naar die plekken. 

Of open het verborgen menu dmv *#0*# in je telefoon dialer te toetsen en check of de puntjes er ook zijn bij rood groen en blauw. 

Klik Hier voor uitleg verborgen menu en meer codes.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren