Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lillian11

lillian11

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2016
  • 15:35

Kan iemand me helpen?

Ik hen een samsung s6 edge plus. Als ik slim sluimeren aan zet dan werkt get wel zolang ik naar het scherm kijk maar zoals ik begrijp zou het oogje bovenin het scherm zichtbaar mieten worden als ik niet meer rechtstreeks op het scherm kijk.
Maar dat oog komt niet tevoorschijn.mn scherm gaat wel op donker dan maar ik heb nog nooit een oogje gezien,weet iemand of ik dan wat fout doe of wat moet ik dan nog meer instellen san alleen slim sluimeren aanzetten?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 5 februari 2016
  • 18:03

daar hebben de meerdere last van, zie ook hier een andere post op androidworld.

lillian11

lillian11

• Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2016
  • 22:28

daar hebben de meerdere last van, zie ook hier een andere post op androidworld.
Dank je wel voor de link.ik heb het gelezen.best raar eigenlijk,we zullen er dan maar vanuit gaan dat het een "foutje" is in de software?!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 5 februari 2016
  • 22:34

Dank je wel voor de link.ik heb het gelezen.best raar eigenlijk,we zullen er dan maar vanuit gaan dat het een "foutje" is in de software?!
zal wel met de laatste update te maken hebben gehad, dit is gewoon een standaard app die meegeleverd wordt niets abnormaals, maar geen goede reclame voor samsung & htc:-(

in ieder geval je toestel doet het weer.

Bewerkt (5 februari 2016 22:35)
lillian11

lillian11

• Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2016
  • 00:20

zal wel met de laatste update te maken hebben gehad, dit is gewoon een standaard app die meegeleverd wordt niets abnormaals, maar geen goede reclame voor samsung & htc:-( in ieder geval je toestel doet het weer.
mijn toestel doet het verder prima, alleen vroeg ik het me af hoe het kon want je leest het wel dat er een oog tevoorschijn zou moeten komen maar niet dus.

bedankt voor je info!!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 6 februari 2016
  • 01:11

zal wel met de laatste update te maken hebben gehad, dit is gewoon een standaard app die meegeleverd wordt niets abnormaals, maar geen goede reclame voor samsung & htc:-( in ieder geval je toestel doet het weer.
mijn toestel doet het verder prima, alleen vroeg ik het me af hoe het kon want je leest het wel dat er een oog tevoorschijn zou moeten komen maar niet dus. bedankt voor je info!!
Contact opnemen met Samsung waarom ze het oogje na de laatste update uit de software gelaten hebben.
Meer kan ik er ook niet van maken.Succes verder met je Samsung.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren