Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ramon84

ramon84

• Lid sinds 21 augustus 2011
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2015
  • 15:15

Hallo allemaal,
Ik heb een vraag naar jullie ervaringen met de clear cover van Samsung.
Ik heb een tijd een iPhone gehad waarbij ik een cover had. Bij de iphone werd de rand snel en ernstig beschadigd.
Omdat de edge nu ook een metalen rand heeft vroeg ik me af of de rand door de cover ook snel beschadigd?

Alvast bedankt.

caesar1963

caesar1963

• Lid sinds 18 augustus 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 10
  • 22 juni 2015
  • 00:16

Rand is van metaal, cover van kunststof, dus zal de rand echt niet beschadigen. Verder zit het omslaggedeelte van de cover ruim van de rand af, de volumetoetsen moeten immers vrij liggen bij een gesloten cover. Ik heb veel plezier van deze cover. Het grote nadeel:het neemt wel de functionaliteit van het hele edge gebeuren weg bij gesloten cover.
Dus geen RSS feeds,klok, en andere Edge functies, daar moet de cover voor open om deze functionaliteit te kunnen gebruiken.
Mooi? zeer zeker! Geeft de telefoon een nog luxere uitstraling. Handig? Telefoon is gelijk "in gebruik"na openen van de cover, de nadelen heb ik al genoemd. Tip: koop de cover op internet, scheelt je gauw 10 tot 20 euro!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren