Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sjaak1960

sjaak1960

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2015
  • 14:28

Sinds 2 weken trotse eigenaar van de Samsung s6 Edge.
Gelijk bij aanschaf van mijn telefoon de originele Samsung Galaxy S6 Edge Clear View Cover gekocht.
Nu zag ik van de week dat er toch een krasje op was gekomen en meerdere kleine *vlekjes* of *putjes*
Na enig Google speurwerk las ik op diverse forums dat meerdere mensen dit hebben bij het gebruik van de Clear View Cover.
Samsung heeft aangegeven dat dit probleem bekend is bij hun en dit ontstaat door het gebruik van de Clear View Cover en het nieuwe type Gorilla Glass 4.

*Een mogelijk oorzaak zou het bovenlaag van de vierde generatie Gorilla Glass kunnen zijn. Dit glas is weliswaar erg sterk, maar de toplaag is naar verluid ook vrij gevoelig. Hierdoor kunnen de covers dus dit soort krasjes veroorzaken*

Wie heeft hier ook eventueel last van ?
En hoe zal Samsung dit gaan oplossen ?

Bijlage:

mdaemen

mdaemen

• Lid sinds 11 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2015
  • 18:08

Ik heb er ook last van… jij al actie ondernomen?

Zou niet mogen voor zo.'n dure cover en tel

caesar1963

caesar1963

• Lid sinds 18 augustus 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 10
  • 10 juli 2015
  • 01:18

Ik heb de Edge nu ongeveer 6 weken inclusief originele S view cover, en kan bovenstaand verhaal beamen. Het is niet zo extreem als boven getoonde foto, maar als de telefoon uit is, cq. zwart scherm, en ik kijk over het scherm heen in het licht, dan zijn er vele, ongeveer een mm, grote horizontale streepjes,putjes, zichtbaar.
Op sommige delen in clusters op het scherm. In totaal ongeveer 50 van deze verstoringen. Als het scherm aan is, dan is hier niets van te zien,wat duid op een beschadiging van de toplaag van het glas. Kan poetsen wat ik wil, maar gaat niet weg en is duidelijk een beschadiging van de toplaag. Zou toch niet mogen! 2 jaar lang een S4 gehad, en die zag er 2 jaar nog beter uit dan de Edge na 2 maanden!

feike12

feike12

• Lid sinds 19 augustus 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2015
  • 12:04

Heb de gewone samsung galaxy s6 en inderdaad ondervind precies het zelfde verhaal. Welke acties hebben jullie ondernomen ? Vind het namelijk zonder voor z'n nieuwe telefoon met officele samsung cover…..

BrianV017

BrianV017

• Lid sinds 17 september 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 september 2015
  • 18:30

Ik heb nu ook een kleine 3 weken een s6 edge met clearview cover en ben er heel tevreden van maar heb ook dezelfde problemen. Wat kan ik het beste doen ?
Zouden ze bij vandenborre je vergoeden ?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 17 september 2015
  • 22:00

ga even hier kijken daar staat een uitleg bij wat te doen bij krassen en putjes veroorzaakt door de orginele clearview cover.

Bewerkt (17 september 2015 22:03) | Text aangepast
jannemanenrobinson

jannemanenrobinson

• Lid sinds 21 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2015
  • 01:00

Hier nog één met het zelfde probleem… Toestel in april gekocht, in mei zagen we er aardig wat putjes in zitten… gebeld erover, moest retour. Pas eind september kunnen doen, scherm vervangen. Had er een brief bij gedaan dat we dachten dat het door de Clearview cover kwam. Toestel kwam een week later terug, geen woord over de cover. Dus gewoon weer in gebruik genomen. Extra opgelet dat er niets aan vuil tussen bleef zitten… Na twee Dagen!!! weer putjes…
heb hem nu weer aangemeld voor reparatie. Via Facebook mijn klacht neergelegd. Daar zeggen ze dat het geen bekend probleem is. Zoals ik afgelopen week aan de telefoon te horen kreeg. Er waren maar twee eerdere klachten over deze schade!! 20 oktober he…
Ik kon uit coulance wel een andere cover krijgen, waaronder ook de zelfde… en drie andere die de helft goedkoper zijn. Maar de 59 euro voor deze cover krijg ik niet terug… Ook kunnen ze niet garanderen dat het met een andere hoes niet gebeurt….

Naast dit toestel had ik ook een tablet voor reparatie terug gestuurd. oplader haalde hem leeg, met een min lading.
Kreeg 9 oktober bericht dat hij weer onderweg was. Nu 12 dagen later nog niets… Blijkt dat ze hem naar een ander adres gestuurd hebben…
Tegen mij zeggen ze dat de S6 egde regelmatig schoon gemaakt moet worden, dan kan er geen schade komen… Ofwel, ik ga er niet zorgvuldig mee om.. Maar wie heeft ook al weer mijn dure tablet ergens anders heen gestuurd???

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren