Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

roon-rotterdam

roon-rotterdam

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2015
  • 10:25

Sinds 2 weken de trotse bezitter van de Samsung Edge Gold,wederom zeer tevreden.

Echter zit ik met het volgende probleem. Als ik op een webshop iets wil bestellen en het klantenformulier in vul en deze dan wil bevestigen geeft hij aan incorrect email. Dit is me nu al op verschillende site's overkomen. Als ik op me oude S4 precies het zelfde doe met precies het zelfde emailadres is het totaal geen probleem.

Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben en/of een oplossing hebben voor dit probleem.

Bewerkt (8 mei 2015 10:26)
Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2015
  • 11:58

Nog niet geprobeerd omdat ik gewoon inloggen bij de meeste'n en mijn gegevens dan bekend zijn.
Ervaar je de problemen via de app vd winkel of via de reguliere website. Als je automatisch invullen of copy/paste gebruikt kan het ook zijn dat er per ongeluk nog een spatie achter je emailadres wordt ingevuld waardoor hij het niet herkent.

roon-rotterdam

roon-rotterdam

• Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2015
  • 13:10

Had het de eerste keer via de thuisbezorgd app en gisteren via een reguliere website. Vage is dat ik het op me S4 direct daarna op de zelfde wijze doet en het geen problemen oplevert,dit was met mijn Note 4 ook nooit een probleem. Bij Aliexpress kan ik wel gewoon bestellen door in te loggen. Het probleem is echt als ik op een site als niet geregistreerde klant kom en mijn gegevens moet invullen.

Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2015
  • 13:45

Geen idee. Thuisbezorgd app werkt prima hier, geen email issues. Maar omdat ie zegt incorrect email zou ik denken aan een spatie teveel erachter ofzo…

roon-rotterdam

roon-rotterdam

• Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2015
  • 14:45

Zal er de volgende keer eens opletten, kan wel even duren want koop niet elke dag online iets

Bedankt voor het meedenken !!

Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2015
  • 17:52

Gewoon dan handmatig emailadres correct invoeren. Ik zal er ook op Letten

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren