Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

m0ht

m0ht

• Lid sinds 28 april 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 april 2015
  • 23:33

Sinds een aantal weken ben ik in het bezit van de Edge. Tot nu toe een prima telefoon, waarmee het voldoet aan alle eisen die je aan een hedendaagse smartphone stelt. Na een avond opladen kom ik de volgende ochtend er achter dat er een barst in het scherm zit. Deze loopt van onder af aan, helemaal door tot boven in het midden. Ik heb de telefoon niet laten vallen en ben er super voorzichtig mee. Zo heb ik de telefoon pas in gebruik genomen, wanneer er een hoesje omheen zat.

Nu heb ik gebeld met het bedrijf waar ik de telefoon geleverd kreeg. Zij vertelde dat zij veel soortgelijke klachten binnen kregen en dat dit voornamelijk om de Edge versie ging en niet de S6 zelf (platte uitvoering). Ze hebben Samsung hier al over benaderd en hopen dat Samsung dit zelf gaat oppakken. Ik heb het gevoel dat als het al gaat gebeuren, dit dan ook zeer lang zal duren. Ik weet nu niet precies wat ik hiermee aanmoet. Ik heb zelf Samsung nog niet gebeld, maar dat ben ik zeker van plan.

Is er iemand anders die het zelfde probleem heeft?
Of tips wat ik het beste met deze situatie kan?

Alvast bedankt.

PeterP37

PeterP37

• Lid sinds 30 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 april 2015
  • 07:56

Beste m0ht,

Mij is hetzelfde overkomen, 's ochtend na het snelladen zat er een dunnen barst/scheur van recht boven naar links onder.
Ik heb hier contact met coolblue over gehad en deze vertelde mij dat dit niet onder de garantie valt.
Ik heb samsung gebelt hierover en deze adviseerde mij dat ik naar de samsung store moest gaan.
Hierom ben ik naar da samsung store in Amersfoort geweest en deze vertelde dat ze het niet onder garantie kunnen repareren zonder dat ze schriftelijk van samsung hiervoor toestemming krijgen…..
Al met al ben ik dus geen stap verder gekomen.
Ik ben erg zuinig op het toestel, en baal hier flink van.
Helemaal omdat de reparatie kosten rond de €250,- liggen.

Groet,
PeterP37

m0ht

m0ht

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2015
  • 17:23

Beste Peter,

Ik werd vrijdag door telefoonaanbieder gebeld. Ze hebben een deal met Samsung kunnen maken. Dit houdt in dat Samsung alle telefoons (Edge uitvoering) waar klachten over zijn, dat deze bekeken gaan worden. Als het een fout vanuit Samsung is, dan wordt deze op hun kosten gemaakt. Nu zeggen ze er wel bij dat het heel moeilijk te achterhalen gaat worden door wat de barst is gekomen. Dus ik verwacht er niet te veel van. Dit is een deal van de winkel met Samsung zelf.

Nu ben ik er wel achter gekomen dat de Clear S-View Flip Cover van Samsung helemaal niet goed is. Ik heb het idee doordat de cover een harde frontflip heeft, dit kan zorgen voor een barst. Als er dan ook maar iets tussen de telefoon en de case zit, dat dit kan zorgen voor extra druk op een bepaalt punt.

Ik ga mijn telefoon deze week opsturen, ik ben benieuwd wat Samsung er van gaat zeggen. Ik zal het in ieder geval laten weten.

PeterP37

PeterP37

• Lid sinds 30 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2015
  • 20:26

Beste m0ht,

Wie is jou telefoon aanbieder als ik vragen mag?

Ik heb het toestel bij coolblue gekocht.
De edge is ondertussen wat langer op de markt, dus er zullen zich vast meer van dit soort gevallen voorgedaan hebben.
Ik hoop dat ik nu een andere reactie krijg van de verkoper.
Ik hoor graag jou verdere afhandeling.
Ik laat het weten hoe het verder gegaan is.

Groet,

Peter

Alkan

Alkan

• Lid sinds 12 mei 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2015
  • 19:25

heb de zelfde klacht en via dynafix krijg ik door dat het buiten garantie valt
mischien ligt het ook aan de clear view cover weet het niet of gewoon een fabrikagefout al bij al een nieuw toestel van 850 euro die volgens mij niet echt zijn geld waard is.Met bepaalde wifi signalen heb ik geen connectie tevens zitten er an pitjes in het scherm ondanks ik een hoesje gebruik
ik ga hier toch werk van maken heeft mischien iemand een idee hoe je dit kan oplossen=

Bijlage:

Alkan

Alkan

• Lid sinds 12 mei 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2015
  • 14:47

Laatste update
Dynafix repareert voor Samsung die handelen in het voordeel van Samsung dus zeggen ze val of stootschade heb met Samsung België contact gehad die zeggen nog een keer onderzoekskosten betalen en een second opinion vragen . Als er geen valschade wordt geconstateerd bij de second opinie is het nog niet zeker dat je wordt geholpen .Dynafix oplichters bedankt om aleen maar een scherm te kijken en zeggen ja die is kapot 45 euro onderzoekskosten aub wat een stelletje oplichters en Samsung bedankt voor de maandagmorgen telefoon met een slecht scherm . DE KOSTEN VAN HET SCHERM BIJ DYNAFIX 280 EURO.Ben benieuwd wat de consumentenbond hiervan gaat zeggen.

m0ht

m0ht

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2015
  • 14:51

beste Alkan. Ik ben nu op mijn werk dus hou het kort. Zal vanavond wel toelichten. Maar ik ben vanmiddag bij de officiële partner geweest en die zeiden dat samsung vaste prijzen heeft. Het maken moet dus 169 kosten. Oplichters dus en je garantie vervalt helemaal. Als je het extern laat doen.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 13 mei 2015
  • 17:30

Dynafix is nu eenmaal een oplichtersbende. Snap niet dat ze nog getolereerd worden….

hmmmike

hmmmike

• Lid sinds 14 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2015
  • 10:26

Ik heb hetzelfde probleem. Afgelopen week bleek ook ik ineens een haarfijne scheur in het display te hebben. Van bovenaan tot halverwege het scherm, waar deze naar de zijkant van het scherm loopt. Ook ik gebruik de Clear S-View Flip Cover. Aangezien ik het toestel vaak in mijn broekzak draag, zou het wellicht te maken kunnen hebben met wat m0ht zegt. Ik baal er wel goed van, ook al valt de scheur nog niet eens echt heel erg op. Toch vermoed ik dat het wel eens een maandagochtend modelletje geweest zou kunnen zijn. Ik moet wel eerlijk bekennen, dat ik er nog geen melding van gemaakt heb. Ik heb mijn toestel via Studentmobiel en heb een aanvullende verzekering afgesloten via een externe verzekeraar EWP, die bij hen aangesloten is.

Heeft er al iemand iets positiefs te melden hierover?

Thx. Mike

olofski

olofski

• Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2015
  • 19:11

Dinsdag morgen de Edge aan de lader gelegd toen zag ik ook een barst (rechts boven de Home knop tot halverwege rechts tegen het metaal aan) voelen kon je het niet maar je zag de barst wel. Contact gezocht met Samsung chat moest hem dus opsturen na Dynafix. Ben na Samsung Experience Store gegaan en hebben er duidelijk bij vermeld dat geen schade te zien is aan de buitenkant en ze hebben de Samsung chat meegestuurd na Dynafix we zullen het wel horen wat die gaan zeggen erover. ik had ook zo Clear S-View Flip Cover er om heen zitten.
maar vindt een slechte zaak dat zo dure telefoon zo snel kapot gaat. volgens mij is het een fabrieks fout.

Bijlage:

Bewerkt (14 mei 2015 19:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren