Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6582
  • Reputatie 250
  • 3 oktober 2016
  • 22:14

heel vreemd, terwijl hij aangesloten is en je de notificatiebalk naar beneden sleept en klik daar op laden kun je ook niets veranderen  of wat er dan ook staat.

en bij de installatie van de drivers krijg je ook geen fout.

open eens taakbeheer op je pc, ga naar services en check of samsung mobile connectivity service en windows driver foundation-user-mode driver framework active is.

als dit alles ook aanstaat dan weet ik het verder ook niet meer, en mijn hond gizmo ook niet :-)

Bewerkt (3 oktober 2016 22:27) | screenshot toegevoegd
jankees

jankees

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2016
  • 22:38

Nee, in notificatiebalk zie ik alleen nog xx uur/min. tot opgeladen. Kon daar voorheen kiezen wat te doen met tel als ik hem had aangesloten op PC (bv MTP). Nu krijg ik die melding helemaal niet meer.

Heb drivers opnieuw verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat doet ie nu automatisch in 'compatibility mode'. Eerste keer gaf ie namelijk ook al een (fout?)melding en daarna in compatibilty mode wel geïnstalleerd. Nu weer dus.

In taakbeheer bij services zie ik samsung mobile connectivity service niet.
windows driver foundation-user-mode driver framework: status =  wordt uitgevoerd, opstarttype = handmatig (starten via trigger), aanmelden = local system

Heb probleem op andere PCs trouwens ook. En vriend met zelfde GSM en androidversie heeft probleem niet!

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6582
  • Reputatie 250
  • 3 oktober 2016
  • 22:40

niet langer meer gaan zoeken, gewoon een reset doen en de bestanden eerst kopiëren naar je pc met airdroid.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroid

Bewerkt (3 oktober 2016 22:42) | link toegevoegd
jankees

jankees

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2016
  • 22:43

Pfff… dan kan ik heel mijn Tel opnieuw gaan inrichten, incl instellingen etc etc… echt geen zin in :-(

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6582
  • Reputatie 250
  • 3 oktober 2016
  • 22:47

apps worden automatisch terug gezet instellingen van apps niet, instellingen van de android wel maar dan moet je dat wel aangeven hebben.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6582
  • Reputatie 250
  • 3 oktober 2016
  • 22:51

of bekijk de link misschien kun je daar nog iets mee.

http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s5/382625-samsung-galaxy-s5-will-not-show-up-removable-devices-anything.html

Engel

Engel

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 4 oktober 2016
  • 08:49

Dit probleem heb ik ook gehad met die geweldige Windows 10. Ik heb dit opgelost door op mijn PC en S5 het programma./App SmartSwitch te installeren http://www.samsung.com/nl/support/smartswitch/

Draai nu weer met Windows 7 en deze problemen zijn dan weer opgelost

Bewerkt (4 oktober 2016 08:55) | wijziging App

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

jankees

jankees

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2016
  • 13:22

of bekijk de link misschien kun je daar nog iets mee. http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s5/382625-samsung-galaxy-s5-will-not-show-up-removable-devices-anything.html

Ook hier niet de oplossing (had spaarstand al uitstaan). Ook werkt *#0808# niet; wel raar dat ik daar AP en MTP+ADB kies en als ik nummer daarna weer bel hij gewoon weer op AP + alleen MTP staat.

@Engel: werkt dus niet via kabel verbinding. Via wifi (airdroid) kan wel, maar niet de gewenste oplossing.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6582
  • Reputatie 250
  • 4 oktober 2016
  • 13:34

misschien kun je usb otg kabel gebruiken in combo met een usb stick en dan alles kopiëren naar de usb stick, dat gaat misschien sneller dan draadloos via airdroid en daarna een factory reset doen.

klik hier voor zo'n kabeltje.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren