Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

berny1978

berny1978

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 30 april 2016
  • 12:01

Beste leden,

Afgelopen week heb ik op m'n S5, SM-G900F, de firmware update laten draaien van 5.0 naar 6.0.1 (Basebandversie: G900FXXU1CPCH).
Sindsdien is bij mij op het notificatiescherm de rij met snelle instellingen verdwenen en ook niet terug te krijgen.
In de Vodafone winkel konden ze me niet verder helpen, dus daarom hier de vraag.

Op het moment dat ik bij de instellingen, onder de kop "Meldingenvenster", de "Aanbevolen apps" wil aanzetten, worden de instellingen gestopt.
Hetzelfde geldt als ik probeer om de toolbox, als alternatief, aan te zetten.

Ik kan hier nog niets over terug vinden op internet, maar misschien dat er hier iemand is die me kan helpen.

Ik wil liever geen factory reset uitvoeren, omdat ik niet alles kwijt wil raken of de kans daarop.

Groeten en alvast bedankt voor de reacties,
Micha

Edit: Ik heb gisteren gemerkt dat m'n contacten op voornaam gesorteerd staan. Op het moment dat ik die op achternaam wil zetten, krijg ik de melding "contacten is gestopt".

Bewerkt (1 mei 2016 06:23) | Nieuw probleem gevonden: contacten sortering
JohnFranssen

JohnFranssen

• Lid sinds 17 mei 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2016
  • 20:18

Bij mij is de genoemde update afgelopen maandag automatisch geinstalleerd. Daarna constateerder ik dat allerlei instellingen waren weggevallen, zoals omdraaien om alarmen te dempen, maar ook het meldingenvenster functioneert niet meer. Hoogst ergerlijk. En nergens ook maar iets te vinden dat de oplossing biedt. Helpt een reset naar fectory default uberhaupt?

cdugardijn

cdugardijn

• Lid sinds 18 mei 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2016
  • 21:05

Bij mij idem dito. Naar Samsung gemaild en zij raden mij aan om via een meekijk-app die ik kan downloaden via de store weer via een andere telefoon contact met hen op te nemen en dan kunnen ze kijken wat ze kunnen doen.  Lijkt mij omslachtig.  Snap niet dat ze niet begrijpen waar dit aan ligt.
Ik wacht nog even af of er een bugupdate oid komt.

CduG

Biba1972

Biba1972

• Lid sinds 21 mei 2016
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2016
  • 07:54

Hier dito, maar niet gelijk na de update. Vanmorgen had mijn telefoon gereset en toen waren er allerlei instellingen weg. De Android update was 2 dgn geleden. en nu idd ook meldingenvenster. Hoogst irritant.
En ik heb de Note 4 en als je uit menu wi gebruik je de knop rechtsonderin, die trilde dan altijd en is nu ook weg. Kan nergens vinden waar en of ik die weer kan instellen. 

De eerste paar dagen na update dus geen problemen tot telefoon  ging resetten….

Biba1972

Biba1972

• Lid sinds 21 mei 2016
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2016
  • 08:04

Erg irritant idd. 

Biba1972

Biba1972

• Lid sinds 21 mei 2016
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2016
  • 08:06

Volgens mij is het meldingenvenster een bug na de update. Net zoals vele instellingen die ineens weg zijn.

cdugardijn

cdugardijn

• Lid sinds 18 mei 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2016
  • 10:49

Heb gisteren met Samsung gebeld en zij hebben via de meekijk-app het geprobeerd op te lossen. Helaas lukte dit niet hetgeen ik al wel verwachtte. Zij adviseren mij om naar de Samsungshop te gaan voor een total reset waarbij zij mijn data/ apps/foto's even opslaan zodat alles weer teruggezet kan worden. Dit ga dus maar doen. Ze zeggen bij S dat ze er nog geen eerdere klachten over hebben gekregen maar dat er met de update naar Android 6.0 iets is fout gegaan. Ja dat was mij al duidelijk!  S voelt zich niet verantwoordelijk omdat het een Android issue is. Zo lust ik er nog wel een paar.  Wordt vervolgd.

CduG

Biba1972

Biba1972

• Lid sinds 21 mei 2016
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2016
  • 12:07

Nou mijn telefoonupdate was goed maar ja herstarten van mn telefoon heeft die dat ineens. 
Ik ga niet terug naar een andere versie, lijkt me dat ze toch wel met een update komen ?
Toch raar dat er meer mensen last van hebben ?
En waar zit een samsung shop ?

cdugardijn

cdugardijn

• Lid sinds 18 mei 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2016
  • 11:50

Naar shop in Eindhoven geweest maar daar konden ze mij niet helpen omdat de techneuten om verschillende redenen er niet waren.  Maandag doe ik een nieuwe poging maar ik twijfel of ze het kunnen oplossen. Ik bespeur enige onkunde en ze geven ook zelf aan dat ze het niet echt weten of het met een reset voor elkaar komt.  Maar ik houd vol omdat de error zo vervelend is.
Wordt vervolgd.

CduG

Biba1972

Biba1972

• Lid sinds 21 mei 2016
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2016
  • 11:56

Ik heb met samsung gebeld en die jongen wad uitermate vriendelijk en behulpzaam.  Hij gaf aan dat het ws een Android issue was maar dat als je naar een premium point gaat ze je foon kunnen resetten en er een andere android op kan laten zetten wat mogelijk je probleem verhelpt. Of paar weken wachten tot nieuwe update.  
Ben benieuwd als je bent geweest of het probleem is verholpen. Wil je het laten weten ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren