Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lesleyp84

lesleyp84

• Lid sinds 07 juli 2014
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 5 november 2015
  • 10:29

Goedemorgen,

Ik ben in bezit van de Samsung Galaxy S5 (niet de mini.
Sinds een paar dagen laad hij slecht tot bijna niet op. Van de week heeft hij van 21 tot 0615 aan de lader gelegen en had maar 50%. Voor mijn gevoel is dit gebeurd met de laatste update van Android. Wat ik ook vaak heb dat als mijn telefoon op mijn nachtkastje ligt vaak het licht van mijn telefoon scherm brand.

Ik heb sinds de laatste update van Android ook reclame in beeld staan als hij aan de lader ligt.

Iemand toevallig een idee wat dit kan zijn?

Ik las dat iemand met de S5 mini ook deze klacht heeft, maar zag daar nog geen oplossing staann

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 5 november 2015
  • 10:44

Wat voor oplader gebruik je?

Ik denk niet dat het aan de Android update ligt maar eerder aan een app die je hebt geïnstalleerd.
Heb je apps buiten de playstore geïnstalleerd?

lesleyp84

lesleyp84

• Lid sinds 07 juli 2014
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 5 november 2015
  • 11:03

Ik gebruik gwn de standaard meegeleverde oplader.

Ik heb ooit maanden geleden eens een spelletje buiten de app store gedownload maar nooit problemen gehad.

Het vreemde is dat ik dit probleem ineens heb sinds een paar dagen en het niet kan verklaren. Verder geen rare vreemde apps er op staan. Ik maak hem ook regelmatig schoon met cleaners.

marrich77

marrich77

• Lid sinds 10 januari 2013
  • Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 5 november 2015
  • 20:07

kijk een sbij accu info welke apps er stroom gebruiken. mogelijk dat hier wat duidelijkheid door komt.

Of kijk eens welke apps er op de achtergrond draaien. Die afsluiten en stuk voor stuk aanzetten om te zien wat er gebeurt.

denk ook dat het iets is wat je hebt geinstalleerd (zonder het te merken.) en niet dat het de update is. Anders zouden er waarschijnlijk meer van dit soort klachten zijn.

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

lesleyp84

lesleyp84

• Lid sinds 07 juli 2014
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 5 november 2015
  • 20:22

Ik zie geen vreemde dingen bij accu instellingen. En hij loopt ook niet snel leeg ofzo hij laad gwn slecht tot niet op. Vanacht weer even met een andere oplader proberen. Het rare is in de auto laden hij wel op… wel minder snel dan anders voor mijn gevoel.

Iets geinstaleerd zonder te weten zou kunnen kijk mijn telefoon ook ook nog even na. Al gebruik ik wel wat van die cleaners die veel weg halen.

Bedankt tot zo ver!

marrich77

marrich77

• Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 6 november 2015
  • 00:03

Draadbreuk in je eigen lader dat hij half-half contact maakt. Zou natuurlijk kunnen. Laders zijn ook aan slijtage onderheven. Heb bv voor mijn oude samsung ace die ik 3 jaar had 2x een nieuwe lader moeten kopen.

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

lesleyp84

lesleyp84

• Lid sinds 07 juli 2014
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 7 november 2015
  • 09:21

gister morgen werd en wakker en me telefoon was helemaal opgeladen met een andere oplader. Ik dacht dan meot dit de oorzaak zijn. Maar nu vanmorgen toen ik wakker werd had ik nog maar 50%. Erg vreemd dus, het ligt niet aan de oplader… Nu ik beneden ben en mijn telefoon weer aan te oplader heb gelegd laat hij weer goed op…. Kortom ik snap er niet van…

Als de batterij kapot zou zijn zou je denken dat hij ook snel leeg is maar dat valt wel mee niet sneller dan bijv vorige week.

marrich77

marrich77

• Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 7 november 2015
  • 16:31

Zou ook nog kunnen dat je oplaadpunt niet goed meer is. Hoor je ook vaker.
Als een andere lader zelfde geeft.
Accu wisselen zou je nog kunnen proberen (is geodkoper dan een nieuw laadpunt laten monteren)
Maar ben bang dat je toch p het laatste uitkomt

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

lesleyp84

lesleyp84

• Lid sinds 07 juli 2014
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 8 november 2015
  • 21:17

Nieuw oplaadpunt klinkt nogal duur idd! Heeft iemand nog andere ideeen die ik kan proberen… snap er niets van zo ineens… moet toch niet kunnen bij een telefoon van 1.5jaar oud!

marrich77

marrich77

• Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 8 november 2015
  • 22:20

Dan heb je nog garantie.
Zou er dus mee teruggaan naar je verkooppunt.

Nieuw opaadputn schijnt ook zelf te doen te zijn.
Er staan tal van instructiefilmpjes op YouTube hierover

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren