Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

claddagh

claddagh

• Lid sinds 26 juli 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 10 april 2015
  • 17:24

hallo,
ik weet niet of dit enkel voor de samsung galaxy s5 geld, maar ik blijf telkens verwittigingen krijgen voor updates van apps die ik niet gebruik, meestal zijn dit samsung apps, is er een manier om dit te stoppen ?, om die “herinneringen” niet meer te krijgen ?
grtjs en alvast bedankt

wappiesoft

wappiesoft

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 853
  • Reputatie 0
  • 11 april 2015
  • 11:25

Heb ik ook. Krijg ook updates voor uitgeschakelde applicaties. Hinderlijk. Op mijn Tab S 10.5 heb ik dat Hancom office pakket. Ik heb hem uitgeschakeld omdat ik een ander pakket genaamd OfficeSuite Pro gebruik toch blijf hij updates binnen halen van dat Hancom pakket. Onnodige opslag ruimte. Je zou als eigenaar van een Samsung toestel al deze troep moeten kunnen verwijderen. Ook zonder root toegang. Zo blijft Samsung ons verplichten hun applicaties te gebruiken. Volledig verwijderen zou meer dan 20% vrije opslag genereren. Misschien komt dat nog wel in de nabije toekomst.

Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium

claddagh

claddagh

• Lid sinds 26 juli 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 11 april 2015
  • 18:31

gaat mij niet om die vrije ruimte, gaat mij gewoon om die meldingen van de play store, die moet men toch op 1 of andere manier kunnen stoppen ??

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren