Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6513
  • Reputatie 250
  • 10 april 2015
  • 12:35

Hey bedankt Flotsamkees het werkt zowel als wifi en 3g een maal inloggen met je mail en voor de rest hoef je niets te doen, bedankt voor de tip!

Engel

Engel

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 10 april 2015
  • 14:02

Ik begrijpt dit niet, waarom maken jullie niet een GMail account aan bij Google, dan heb je dat gezeur niet. Zit zelf al jaren bij Google en als ik een FW update van mijn telefoon krijg waar ik naar fabrieks-instellingen terug moet, tik ik mijn Gmail in en worden mij Mail, Contacten en Apps gelijk weer terug gezet
Een Mailadres bij je provider is vragen om problemen.

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6513
  • Reputatie 250
  • 10 april 2015
  • 14:09

Gmail heb ik al en daarnaast heb ik KPN mail ook nodig dat is nou juist het probleem bij mij.

Iig het werkt nu prima met het Apke mymail.

Bewerkt (10 april 2015 14:57)
flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 10 april 2015
  • 14:31

je kan je mail toch ook door laten sturen naar bv gmail.

Engel

Engel

• Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 10 april 2015
  • 14:50

gizmobinky
Gmail heb ik al en daarnaast heb ik KPN mail ook nodig dat is nou juist het probleem bij mij. Iig het werkt nu prima met het Apple mymail.

Al mijn mail van andere bronnen zijn gekoppeld aan mij GMailaccount Telfort ( KPN) wordt daar ontvangen en doorgezet via mij GMail

Bewerkt (10 april 2015 14:50)

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6513
  • Reputatie 250
  • 10 april 2015
  • 15:02

Engel
gizmobinky
Gmail heb ik al en daarnaast heb ik KPN mail ook nodig dat is nou juist het probleem bij mij. Iig het werkt nu prima met het Apple mymail.
Al mijn mail van andere bronnen zijn gekoppeld aan mij GMailaccount Telfort ( KPN) wordt daar ontvangen en doorgezet via mij GMail
Wordt mijn afzender adres dan ook KPN of wordt het Gmail als je Gmail gebruikt.

Engel

Engel

• Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 10 april 2015
  • 15:40

GMail

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 10 april 2015
  • 22:30

Flotsamkees
Ik ben bij my mail terecht gekomen omdat ik in de app-recensies iemand tegenkwam
die zei dat KPN mail probleemloos
gaat verzenden.
Toch net even een testmail gezonden onder 4G om mijn stelling aan te toenen en ook nu weer vlekkeloos.

Dus als jullie het zelf ook even proberen zal je zien dat het WEL werkt.

Holy moly, het werkt inderdaad tot mijn grote verbazing. Ik kwam alleen 3 (voor mij grote) problemen tegen: geen unified inbox, geen conversation mode, en je kunt alleen per account een gebruikersnaam instellen en die verschilt bij mij van het bijbehorende emailadres. Ik blijf dus Type Mail (vroeger bekend als Blue Mail) als standaard email app gebruiken en hou My Mail ge��nstalleerd voor als ik buitenshuis ben en toch per se email moet versturen of beantwoorden.

Bewerkt (10 april 2015 22:35) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

BJB58

BJB58

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 485
  • Reputatie 0
  • 11 april 2015
  • 12:58

BJB58
Flotsamkees
Hallo Ik heb ook lang lopen zoeken naar een oplossing met dat smtp gebeuren van KPN. Tot ik de app “My Mail” heb geïnstalleerd en uitgeprobeerd. Die doet het met de kpn-accounts probleemloos.' En deze app bevalt mij reuze goed. Kortom: Niet verder zoeken en deze gebruiken. Gr Kees
Hallo Flotsamkees Allereerst hartstikke bedankt voor je reactie , ik heb de app geïnstalleerd en ben onder de indruk , het gemak waarmee een account toevoegen gaat , alleen maar e-mailadres en wachtwoord , en de app regelt de gehele instelling automatisch . Straks zal ik nog even kijken of de app buiten mijn eigen wifi netwerk om ook goed gaat , want dat was uiteindelijk mijn grootste probleem . Dat laat ik hier ook nog wel even weten want volgens mij hebben veel meer mensen met KPN dit probleem, google voor de aardigheid maar eens hiernaar .

Hallo Kees ,

Het werkt inderdaad fantastisch , ik kan zowel buiten mijn eigen netwerk als thuis op wifi feilloos berichten versturen , synchroniseren gaat met deze mailapp ook ongekend makkelijk .

Het enige wat ik me nog wel afvraag , zit er wel een beveiliging op ? Namelijk na te hebben ingelogd met e-mailadres en wachtwoord werkt de app direct al , zonder te vragen welke beveiliging men wil gebruiken. Maar nogmaals , de app werkt perfect met mijn uitgaande KPN mail

Huawei P9 origineel met NOVA premium launcher . Android 6.0

Galaxy S5
Rooted CM 13 android 6.0.1

Samsung Galaxy S3
Cyanogenmod 12 Rooted android version 5.0.2

Samsung Tablet 3 uit actie , rooted.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren