Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Sjoe3rd_

Sjoe3rd_

  • Lid sinds 11 oktober 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • #1
  • 29 maart 2015
  • 22:23

Sinds mijn S5 geupdate is naar Lollipop lopen meerdere apps vast of zegt hij dat een app gestopt wordt. “contacten is gestopt” dat soort meldingen krijg ik steeds. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #2
  • 30 maart 2015
  • 12:03

Na elke grote update (zoals die van KitKat naar Lollipop) wordt een fabrieksreset sterk aanbevolen om dergelijke problemen op te lossen. Heb je dat uitgevoerd?

Sjoe3rd_

Sjoe3rd_

  • Lid sinds 11 oktober 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • #3
  • 30 maart 2015
  • 12:07

Nee, die heb inderdaad nog niet uitgevoerd omdat ik daar altijd een beetje huiverig voor ben. Maar wellicht is het de juiste oplossing.

Zou je mij kunnen zeggen hoe ik daar ook alweer kom?

Dank!

DaveDH

DaveDH

  • Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • #4
  • 30 maart 2015
  • 21:05

Houd rekening met je back-ups!!!
na het uitvoeren van deze actie ben je alles op je telefoon kwijt!

Lollipop-update heeft stock nog veel problemen zoals apps die stoppen, dat is nu wel redelijk bekend hier en voor mij een reden om te downgraden naar kitkat.

Voor mij fijn om te wipen is via recovery. Zet je telefoon uit. Start hem op in recovery mode en doe daar de factory reset.

Nogmaals: je hele telefoon wordt gewist, dus ook je interne geheugen, foto's etc ook!!

wier

wier

  • Lid sinds 02 juli 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • #5
  • 8 april 2015
  • 17:45

Heb ook een S5 en had ook de nodige problemen met lollipop.
Heb dit weekend een fabrieksreset gedaan en daarna back-up teruggezet.
Sindsdien geen problemen meer gehad en ook aanmerkelijke verbetering van de batterijduur.

wappiesoft

wappiesoft

  • Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 853
  • Reputatie 0
  • #6
  • 9 april 2015
  • 14:35

Overigens zijn een aantal problemen niet verholpen bij de Factory Reset. De lag op het applicatie scherm blijft en ook de melding dat de contacten gestopt zijn. Wel verbeterd het batterijverbruik en loopt hij iets soepeler. Zoals het er nu voorstaat zullen de meeste problemen met Lollipop pas in 5.1 verholpen zijn.

Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium

Sjoe3rd_

Sjoe3rd_

  • Lid sinds 11 oktober 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • #7
  • 9 april 2015
  • 19:17

Ik had inderdaad al in de gaten dat een aantal zaken niet opgelost zijn. Dus maar hopen dat 5.1 snel komt want het is best irritant.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren