Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wander.

Wander.

• Lid sinds 02 januari 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2015
  • 20:29

Goedenavond,

Mijn Galaxy S5 is na een valpartij 3 weken geleden gerepareerd en wel terug gekomen. Alles werkt weer naar behoren (voor zover ik nu weet), behalve de frontcamera… (ik weet niet of de frontcamera voor de reparatie defect was aangezien mijn toestel compleet defect was.) Als ik de camera app open is er niks aan de hand, als ik de camera aan de achterkant gebruik. Als ik wil omschakelen naar de frontcamera krijg ik de volgende melding; ‘Waarschuwing. Serverfout opgetreden. Start camera opnieuw.’. (zie onderstaande foto) Alles geprobeerd maar niks werkt. Vanmiddag even langs The Phone House gegaan voor advies en zij hebben het met een tweede camera-programma geprobeerd maar deze melding blijft aanhouden en is het probleem waarschijnlijk dat de frontcamera niet goed is aangesloten of defect is. Kan dit probleem realistisch zijn? En zo ja, is het dan mogelijk om deze te laten repareren bij reparatie punten zoals phonedokter.nl etc? Of kunnen zij niks met dit probleem?
Ik hoor graag jullie reacties!!

Met vriendelijke groet,
Wander

Bijlage:

AndreDt

AndreDt

• Lid sinds 10 januari 2015
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2015
  • 21:03

Welk Android versie gebruik je?
Geeft de S5 deze fout ook als je em net opgestart hebt?

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 24 februari 2015
  • 21:24

Ik neem aan dat deze gerepareerd is door Samsung zelf? Zij zorgen er altijd voor dat het toestel zo goed als nieuw terug gestuurd wordt. Hoe dan ook, terug sturen en je garantie claimen.

Bewerkt (24 februari 2015 21:25)
Wander.

Wander.

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2015
  • 22:27

DaveDH
Ik neem aan dat deze gerepareerd is door Samsung zelf? Zij zorgen er altijd voor dat het toestel zo goed als nieuw terug gestuurd wordt. Hoe dan ook, terug sturen en je garantie claimen.
Nee, niet gerepareerd bij Samsung zelf voor zover ik weet…

AndreDt
Welk Android versie gebruik je?
Geeft de S5 deze fout ook als je em net opgestart hebt?
5.0. En nee, geen fout bij opstarten.

DaveDH

DaveDH

• Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 24 februari 2015
  • 22:33

Waar heb jij je toestel voor reparatie aangeboden dan?

Wander.

Wander.

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2015
  • 23:11

DaveDH
Waar heb jij je toestel voor reparatie aangeboden dan?
Via de inboedel. Valpartij in huis dus viel binnen dekking. Geen idee hoe dat bedrijf van reparatie heet!

DaveDH

DaveDH

• Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 25 februari 2015
  • 07:05

Mijn toestel is ik binnenhuis gevallen en de rekening is ook betaald door mijn inboedel verzekeraar bij de ABN Amro. Maar ik heb mijn toestel wel naar een Samsung Experianze Store gebracht en zodoende weet ik dat deze door Samsung (of in ieder geval, Samsung zelfSis verantwoordelijk) gemaakt is.

Dus nogmaals naar welke winkel heb jij je toestel gebracht of is deze door iemand van je verzekeraar opgehaald?

Heb je een bon van deze reparatie meegekregen?

Wander.

Wander.

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2015
  • 13:42

DaveDH
Mijn toestel is ik binnenhuis gevallen en de rekening is ook betaald door mijn inboedel verzekeraar bij de ABN Amro. Maar ik heb mijn toestel wel naar een Samsung Experianze Store gebracht en zodoende weet ik dat deze door Samsung (of in ieder geval, Samsung zelfSis verantwoordelijk) gemaakt is.

Dus nogmaals naar welke winkel heb jij je toestel gebracht of is deze door iemand van je verzekeraar opgehaald?

Heb je een bon van deze reparatie meegekregen?

Ik heb mijn toestel op moeten sturen.
Geen bon niks gekregen. Enkel een mail met een link van PostNL dat mijn telefoon weer onderweg was…

Bewerkt (25 februari 2015 18:24)
Wander.

Wander.

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2015
  • 18:23

Was trouwens wel sprake dat het toestel opgehaald zou worden. Maar door een miscommunicatie ging dit niet door waardoor deze opgestuurd moest worden.

DaveDH

DaveDH

• Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 25 februari 2015
  • 20:47

Contacteer de reperateur/verzekeraar, doe je beklag een claim je garantie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren